خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » فیلم و موسیقی » موسیقی متن سریال پوست شیر
موسیقی متن سریال پوست شیر

موسیقی متن سریال پوست شیر

سریال پوست شیر یکی از سریال های موفق بوده که اکنون در حال پخش در شبکه خانگی می باشد، مجموعه ای بینظیر از بازیگران مشهور سبب شده است تا عده ی بسیاری مشتاق دیدن این سریال باشند. البته علاوه بر بازی خوب، باید به کارگردانی درست و عالی برادران محمودی هم اشاره نمود.

مجموعه ای از افراد درست که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، سبب شده است تا ما هم شاهد یک سریال با ماجرایی جالب و قوی باشیم. یکی از نکات مهم این فیلم، موسیقی متن و تیتراژ آن می باشد که توانسته است کمک بسیار زیادی در موفقیت این فیلم نماید.

موسیقی فیلم پوست شیر کاری از ابوالفضل امیری است که از آهنگسازان خوب کشورمان است.

در ادامه به بررسی موضوع سریال و معرفی آن خواهیم پرداخت. اگر طرفدار سریال های رمز آلود با بازیگرانی قوی هستید، حتما تماشای این سریال را در لیست سرگرمی های خود قرار دهید. اگر قصد تماشای این سریال با اعضای خانواده را دارید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که تماشای این سریال برای افراد زیر ۱۳ سال ممنوع می باشد.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مشخصات سریال پوست شیر

نام سریال پوست شیر
کارگردان جمشید محمودی
نویسنده رضا بهاروند
تهیه‌کننده نوید محمودی
ژانر درام و جنایی
انتشار ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

لیست بازیگران سریال پوست شیر

  • شهاب حسینی
  • پردیس احمدیه
  • هادی حجازی‌ فر
  • پانته‌ آ بهرام
  • بابک کریمی
  • بانیپال شومون
  • مهرداد صدیقیان
  • نیلوفر کوخانی
  • علیرضا کمالی
  • علی اوسیوند
  • احسان امانی
  • بهزاد خلج
  • ژیلا شاهی
  • آناهیتا افشار
  • رضا بای

سابقه بازیگران در سریال های نمایش خانگی

این سریال دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است. هادی حجازی‌فر که با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید و حالا با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به عنوان کارگردان و بازیگر روی پرده سینما است و سریال تلویزیونی «عاشورا» را هم در دست تولید دارد. حجازی‌فر در کارنامه بازیگری خود بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» را ثبت کرده است.حجازی فر و شهاب حسینی برای اولین بار در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می کنند.

پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی و سریال شبکه نمایش خانگی «نوبت لیلی» به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی که هم‌اکنون درحال پخش هستند.

«پوست شیر» سومین حضور پانته آ بهرام در شبکه نمایش خانگی است. بهرام و شهاب حسینی سال ها پس از فیلم «وکیل»، سریال خاطره انگیز «پلیس جوان» و فیلم «بچه های ابدی» ؛ در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می کنند.

«پوست شیر» سومین حضور آناهیتا افشار در سریال های شبکه نمایش خانگی پس از «قورباغه» و «آنها» است. او پیش از این در آثاری چون فیلم سینمایی «هفت و نیم» با برادران محمودی همکاری داشته است.«پوست شیر» اولین حضور ژیلا شاهی در شبکه نمایش خانگی است.او برای فیلم سینمایی«قصر شیرین» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برای فیلم سینمایی«موقعیت مهدی» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

«پوست شیر» سومین حضور بابک کریمی در شبکه نمایش خانگی بعد از سریال های موفق «می خواهم زنده بمانم» و «خاتون» است.

«پوست شیر» سومین حضور علیرضا کمالی در سریال های شبکه نمایش خانگی و دومین همکاری وی با برادران محمودی بعد از فیلم سینمایی «هفت و نیم» است.

«پوست شیر» سومین حضور مهرداد صدیقیان در سریال های شبکه نمایش خانگی و اولین همکاری وی با برادران محمودی است.

عوامل سریال پوست شیر

  • نویسنده : رضا بهاروند
  • کارگردان : جمشید محمودی
  • تهیه کننده : نوید محمودی
  • طراح صحنه : مهدی موسوی
  • مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری
  • و …

برادران محمودی کارگردان سریال پوست شیر

جمشید محمودی متولد ولایت پران افغانستان و ۴۱ سال سن دارد و از تبعه های افغان حاضر در ایران می باشد که از شش سالگی در ایران سکونت داشته و و تا جز افراد با سابقه در سینمای ایران محسوب می شود و فیلم های سینمایی زیادی را در ایران کارگردانی و نویسندگی کرده است و همچنین در سال های ۹۶ الی ۹۸ دو سریال را برای شبکه دوم تلویزیون ایران کارگردانی کرده است و تا کنون سابقه حضور در شبکه نمایش خانگی را در رزومه کاری خود نداشته است و سریال جدید پوست شیر قرار است اولین تجربه حضور محمودی در شبکه نمایش خانگی باشد. از سری کار های مطرح محمودی میشود به چند متر مکعب عشق اشاره کرد که با این فیلم در جشنواره های داخلی و بین المللی درخشید و توانست جوایز متععدی را به دست آورد.

برادران محمودی اینبار هم همانند فیلم های قبلی خود قرار است که در پوستر شیر کنار یکدیگر باشند نوید و جمشید محمودی فیلم های زیادی را باهم همکاری کرده اند از هفت و نیم دقیقگ رفته تا چند متر مکعب عشق و….نوید محمودی در پوست شیر ترجیح داده است که سمت تهیه کنندگی را در این سریال بر عهده داشته باشد و در کنار برادرش قرار است که اولین تجربه حضور خود را در شبکه نمایش خانگی رقم بزنند. رزومه برادران محمودی شبیه هم می باشد چرا که هر دو در کنار هم در یک اثر سینمایی حضور داشته اند یا نوید محمودی کارگردان بوده است و جمشید محمودی نویسندگی آن اثر را بر عهده داشته است یا بلعکس به همین علت آنها دارای یک روزمه یکسان می باشند و البته جوایز و افتخارات آنها هم اکثر یکسان می باشد.

حال پس از کوله باری از تجربه در ساخت فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی برادران محمودی در کنار هم قرار است که سریال پوست شیر را تولید و به پخش برسانند که دارای یک داستان هیجان انگیز و درام می باشد.

خلاصهٔ داستان

 نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

«در پوست شیر» داستان افرادی است که روزگار آنها را شیر جلوه نشان می دهد اما واقعیت امر این است که آنها موش هستند و در بزنگاه های اصلی زندگی و در موقعیت های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام موثری انجام نمی دهند.

ژانر سریال پوست شیر

سریال پوست شیر در ژانر خانوادگی، پلیسی، درام، جنایی ساخته شده است و تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب نیست!

رده ی سنی سریال پوست شیر

تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب نیست!

موسیقی متن سریال پوست شیر
3.75/55
امتیاز 3.75 ( 4 رای )
اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است