خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » سوالات مهم مشتریان هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی طبق تجربه تصفیه آب ایلیا گستر

سوالات مهم مشتریان هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی طبق تجربه تصفیه آب ایلیا گستر

اگر تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کرده اید حتما کمی زمان برای مطالعه و تحقیق در نظر بگیرید. چرا که تا قبل از خرید دستگاه تصفیه آب هر چه بیشتر مطالعه و تحقیق کرده باشید انتخاب بهتری خواهید داشت. فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در شرکت های مختلفی مثل شرکت تصفیه آب ایلیا گستر، دیجی کالا، ایمالز و ترب در انواع متفاوتی انجام میشود. اما انتخاب از بین این همه مدل مقداری سخت است. البته راه حل پیشنهادی ما ، مطالعه و همچنین دریافت مشاوره از متخصصین این موضوع است که میتوانید با شماره خط ویژه ۰۲۱۳۳۱۲۱۲۱۲ دراین باره تماس گرفته و به صورت رایگان بهترین مشاوره را دریافت نمایید.

سوال اول اینکه تصفیه آب شش مرحله ای مناسب تره که خرید کنیم یا تصفیه آب پنج مرحله ای ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی اگر با روش اسمز معکوس عمل کنه حداقل باید ۵ مرحله داشته باشه اما دستگاه های شش مرحله ای تا ۹ مرحله ای هم وجود داره . اما تفاوت شش مرحله ای پنج مرحله ای وجود فیلتر مینراله که تشکیل شده از مواد معدنی مفید آب که در حقیقت عمل حذف رو انجام نمیده بلکه یک فیلتر افزودنیه باعث افزایش کیفیت آب تصفیه شده میشه بنابراین تصفیه اب شش مرحله ای تمام مزیت های ۵ مرحله ای رو داره بعلاوه ی یک فیلتری که باعث افزایش کیفیت آب میشه .

دستگاه تصفیه آب برای آکواریوم چه مدلی مناسب است ؟

یکی از موضوعاتی که اهمیت زیادی برای کسانی که آکوریوم دارند مطرح است، وجود دستگاه تصفیه آب است. اولا این موضوع اهمیت زیادی دارد که دستگاه تصفیه آبی که خرید میکنید حتما با روش اسمز معکوس ro عمل تصفیه را انجام دهد. دوم اینکه خروجی آب دستگاه تصفیه آب باید از رزین هم عبور کند. رزین میتواند th آب را به حداقل ممکن برساند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است. سوم وجود فیلتر های کربن از جنس خیلی خوب در دستگاه تصفیه آب است که گیاهی باشد. البته بهترین نوع گیاهی کربن جاکوبی ۲۰۰۰ است. در دستگاه زینود از کربن کوکونات این مدل که بهترین نوع هم است استفاده شده است. کربن حذف کلر و منشقات کلر را به خوبی انجام میدهد. به همین دلیل دستگاه تصفیه آب زینود پیشنهاد بسیار مناسبی برای این کاربرد است.

با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به تنهایی میشه از آب چاه استفاده کرد ؟

جواب منفی است . دستگاه های تصفیه آب خانگی برای استفاده از آب لوله کشی شهری که گندزدایی شده است استفاده میشه اما برای استفاده از آب چاه هم کاربرد داره ولی نه به تنهایی . در این صورت اولا باید میزان سختی آب چاه درنظر گرفته بشه و همچنین باکتری ها ، میکروب ها و ویروس های آب باید آزمایش بشه تا به بهترین نحو ممکن طراحی صورت بگیره . اگر میزان مصرف بالا باشه باید یک قیمت تصفیه آب صنعتی طراحی بشه که با این اتفاق تمام مراحل گندزدایی و تصفیه داخل خود دستگاه اتفاق میافته اما اگر مصرف کم باشه باید با نظر کارشناس از روشهای مختلف گند زدایی استفاده بشه در این سطح روش های گندزدایی استفاده از فیلتر یو وی و آنتی باکتریال و استفاده از کلر و منشقات آن با روش های دستی و اتوماتیک در آب ورودی به دستگاه تصفیه آب هست.

مصرف برق دستگاه های تصفیه آب چه مقدار است؟

دستگاه های تصفیه آب علاوه بر فیلترها یک بخش برقی داره که تشکیل شده از پمپ ، شیر برقی و سوییچ های برقی که عمده مصرف به پمپ تعلق داره . این پمپ ۲۴ ولت بوده ( پمپ تصفیه آب خانگی ) به همین دلیل نیاز به ترانس در تصفیه آب وجود داره . ترانس این تصفیه آب نیز ۲۴ ولته که همین نشان دهنده ی مصرف پایین برق این تصفیه آبه . نکته ی دیگه اینه که پمپ دستگاه به صورت اتومات عمل میکنه به این معنی که زمانی که مصرف آب انجام بشه با شیر برقی و سوییچ ها برق پمپ وصل میشه و به اندازه مصرف پمپ کار میکنه در نتیجه مصرف این تصفیه آب ها بسیار پایینه و نگرانی بابت این موضوع وجود نداره .

زیر سینک آشپزخانه ما فضایی برای تصفیه آب وجود نداره برای استفاده از اون باید چیکار کرد ؟

دستگاه های تصفیه آب خانگی معمولا به صورت زیر سینکی به فروش میرسه و در اون قسمت نصب میشه . اما اگر در منزل یا محلی که میخواهید دستگاه تصفیه آب نصب بشه بالکن دارید میشه به استفاده از مقداری شلنگ به نصاب بگید که دستگاه رو روی بالکن خونتون نصب کنه . این دستگاه های تصفیه آب رو حتی میشه به دیوار نصب کرد مثلا اگر فضای زیر سینکی نداشته باشید میشه اگه فضاشو داشته باشید میتونید به دیوار نصب کنید . علاوه بر دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی ، دستگاه های تصفیه آب رومیزی هم وجود داره که میتونید از اونها استفاده کنید . بهترین نوع دستگاه تصفیه آب رومیزی موجود در بازار ایران را میتوان دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود نام برد. این دستگاه تصفیه آب علاوه بر کیفیت بالاتر نسبت به دستگاه های زیر سینک مزایای ویژه ای دارد که در این قسمت عنوان میشود.

دستگاه تصفیه آب رومیزی زینود مدل cx210

دستگاه تصفیه آب کیسی رومیزی زینود علاوه بر کیفیت بسیار بالا ظاهر بسیار زیبایی دارد و مورد اقبال مشتریان و همکاری زیادی قرار میگیرد. این دستگاه تصفیه آب به صورت شیر سر خود است. یعنی نیازی نیست که سینک ظرفشویی را سوراخ کنید تا یک شیر برداشت جداگانه برای این موضوع نصب نمایید. آب برداشتی به راحتی هر چه تمام با اشاره به یک کلید شاسی استیل زیبا از نازل خارج میگردد.

گارانتی دستگاه های تصفیه آب خانگی شامل چه چیزهایی میشه ؟

روشهای گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب که در شرکت ما انجام میشه برگرفته از روش شرکت های آمریکاییه که در زمینه تصفیه آب در تایوان فعالیت میکنند به این صورت که قطعات برقی دستگاه بعلاوه ی مخزن و کلیه ی اتصالات و شلنگها و … شامل گارانتی هستند و فیلترهای دستگاه شامل گارانتی نیست . این موضوع نه تنها در کشور ما بلکه یک موضوع رایج در تمام جهان در رشته ی تصفیه اب هست .

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۳۳۱۲۱۲۱۲ تماس حاصل فرمایید.

https://xinode.org/

 

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است