خوش آمدید - امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » روح‌الله یوسفی «راز مستان» را منتشر کرد
روح‌الله یوسفی «راز مستان» را منتشر کرد

روح‌الله یوسفی «راز مستان» را منتشر کرد

روح‌الله یوسفی «راز مستان» را منتشر کرد

روح‌الله یوسفی جدیدترین اثر خود را در قالب موزیک‌ویدئو و تک‌آهنگ منتشر کرد.این آهنگساز و خواننده که می‌گوید با نگاهی نو وارد عرصه موسیقی ایرانی و کلاسیک شده، بیش از بیست سال در محضر اساتید این حوزه به صورت آکادمیک به یادگیری این هنر پرداخته و به مرور آثار رسمی و مستقل خود را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

دومین اثر رسمی این خواننده که پس از موزیک ویدئوی «پیغام ما» منتشر می‌شود، «راز مستان» نام دارد که با اخذ مجوزهای لازم در اختیار دوستداران موسیقی قرار گرفته است. «راز مستان» با آهنگسازی خود این خواننده و شعری از مولانا تولید شده و کارگردانی موزیک ویدئوی این اثر را نیز «امیر مقیمی» بر عهده داشته است.

این آهنگساز و خواننده که می‌گوید با نگاهی نو وارد عرصه موسیقی ایرانی و کلاسیک شده، بیش از بیست سال در محضر اساتید این حوزه به صورت آکادمیک به یادگیری این هنر پرداخته و به مرور آثار رسمی و مستقل خود را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

روح‌الله یوسفی درباره آلبوم نخست خود تعریف جالبی را به کارمی‌برد: «ساختارِ اکسترالِ ایرانی، نوجویی در بیانی جهانی-ایرانی و کاربستِ ساختارهای چند ‌صدایی از مشخصه‌های این اثر است.» آلبومِ «برای تویی که نمی‌شناختمت…»، به زودی در دسترسِ هنردوستان قرار خواهد گرفت و اطلاعات آن منتشر خواهد شد.

یوسفی در این آلبوم از حضور موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت و پیکولو)، آلْوین آوانِسیان (پیانو)، بابکِ‌ شهرکی (ویلن و آلتو)، کریمِ قربانی (ویلنسل)، زنده‌یاد علیرضا خورشید‌فر (کنترباس)، علی حعفری پویان (ویلن)، فرشید حفظی فر (ابوا)، ایمان جعفری پویان (کلارینت و کلارینت باس)، علیرضا متوسلی (باسون)، حسین میرزایی (هورن)، شاهو عندلیبی (نی)، کورش بابایی (کمانچه)، شهرام غلامی (عود)، و نوازندگان گروه «آوای ماندگار» بهره برده است.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است