خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » محسن چاوشی: ممنوع‌الکار نشده‌ام
محسن چاوشی: ممنوع‌الکار نشده‌ام

محسن چاوشی: ممنوع‌الکار نشده‌ام

محسن چاوشی: ممنوع‌الکار نشده‌ام

خواننده آلبوم «امیر بی‌گزند» شب گذشته و پس از انتشار برخی اخبار نامعتبر در برخی رسانه‌ها که به یک باره در فضای مجازی دست به دست شد، توضیحاتی را ارائه داد.

شامگاه دیروز اخباری مبنی بر ممنوع‌الکاری محسن چاوشی به دلیل انتشار قطعه «خوزستان» در یک سایت خبری (ایران آرت) منتشر شد و برخی کانال‌ها نیز با استناد به این خبر اقدام به انتشار آن کردند.

خبرنگار سایت «موسیقی ما» در ابتدا در تماسی با خود این خواننده از بی خبری چاوشی از این ادعا مطلع شد و در ادامه نیز مسئول واحد نظارت و ارزشیابی دفترموسیقی این خبر را تکذیب کرد. ابولفضل صادقی‌نژاد در این باره به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «درباره ممنوع الکاری آقای چاوشی چیزی به ما ابلاغ نشده است و البته ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که برای قطعه «خوزستان» هم از دفتر موسیقی وزارت ارشاد هیچ مجوزی صادر نشده است.»

پیشتر علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفت و گو با موسیقی ما گفته بود: «افرادی که برای تک‌قطعاتشان از این دفتر مجوز نمی‌گیرند و اقدام به انتشار آن می‌کنند ممکن است کار خودشان دچار مشکل شود. طبق مقررات ما، تمام اهالی موسیقی، فعالیت‌هایشان باید در داخل کشور باشد. اگر این اتفاق رخ ندهد، مسائل بعدی به خودشان ارتباط دارد. به‌خصوص اینکه درباره‌ی برخی مسائل، خارج از دفتر موسیقی تصمیم‌گیری می‌شود.»

محسن چاوشی نیز در ساعات انتهایی شب گذشته رسما خبر ممنوع الکاری خود را تکذیب کرد و در صفحات اجتماعی خود نوشت: «خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوع الفعالیت شدن محسن چاوشی صحت ندارد و تکذیب می‌شود.»

این خواننده در آخرین مراحل تهیه و تولید آلبوم جدید خود «ابراهیم» است و این اثر قرار است به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. شهاب اکبری و فرشاد حسامی و خود چاوشی تنظیم کننده‌های آلبوم جدیدش هستند و کلیه اشعار این آلبوم از سروده‌های حسین صفا است. عادل روح نواز نیز نوازنده ای است که در این آلبوم ساز زده است. این آلبوم به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است