خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » آموزش موسیقی » تغییر دهنده سرعت موسیقی برای ویندوز کامپیوتر و اندروید گوشی
تغییر دهنده سرعت موسیقی برای ویندوز کامپیوتر و اندروید گوشی

تغییر دهنده سرعت موسیقی برای ویندوز کامپیوتر و اندروید گوشی

اگر شما جزء افرادی هستید که به موسیقی و آواز خواندن علاقه مندید، حتما تمایل دارید که با نرم افزارهایی که سرعت موسیقی را تغییر می دهند، آشنا شوید. این نرم افزارهای این امکان را برای شما فراهم می کنند که فایل های صوتی خود را بدون اینکه روم گام (بسط زمان) تاثیر بگذارد و یا حتی گام را بدون تغییر سرعت تغییر دهد (انتقال گام) روی هر دستگاهی که دوست دارید، ویندوز کامپیوتر و یا حتی گوشی خود، تغییر دهید.

انجام این تغییر سرعت می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما باشد و سبب شوذ تا شما بتوانید سرعت اهنگ و بخش های حلقه آهنگ را کند کنید و بدین ترتیب تمرین آسان تری را برای شروع مسیر خوانندگی خود داشته باشید.

در ادامه سه نرم افزار که برای کمک رسانی به شما خوانندگان و علاقه مندان به موسیقی طراحی و ساخته شده اند را معرفی می نماییم و ویژگی های هریک از آنها را بیان می کنیم. شما می توایند از بین آنها بهترین را انتخاب و نصب نمایید.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

Music Speed Changer

یکی از برنامه هایی می باشد که با موتوری قدرتمند امکان تغییر سرعت موزیک های شما را می دهد، بدون این که افکت pitch در موسیقی های شما ایجاد شود. علاوه بر این می توانید سرعت و pitch را با یک دکمه نیز کنترل نمایید. برای شروع سرعت موسیقی خود را کندتر کنید تا بهتر با امکانات این برنامه آشنا شوید. دیگر ویژگی این برنامه، برعکس ساختن موسیقی و پخش آن از آخر به اول می باشد. امکان ذخیره سازی موسیقی با فرمت mp3 وجود دارد و می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

Music Speed Changer برای موزیکدانانی که به دنبال تمرین هستند فوق العاده می باشد. البته باید به یاد داشته باشید که موسیقی هایی که دارای کپی رایت DRM هستند در این برنامه (و حتی سایر ویرایشگر های موسیقی) قابل مشاهده نیستند. ابتدا باید DRM را بردارید و سپس اقدام به عملیات ویرایش کنید. تنظیم Tempo موسیقی نیز ممکن بوده و می توان حلقه های دلخواه را برای تکرار موسیقی ایجاد کرد. ابزار های پیشرفته ای در این زمینه برای شما فراهم شده است. تغییر سرعت موسیقی از رساندن آن به ۱۰% تا ۵۰۰% سرعت اولیه ویژگی اصلی این برنامه است. Music Speed Changer را می توانید بر روی اندروید ۵ به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Music Speed Changer

– اکولایزر حرفه ای با ۸ باند مختلف

– ذخیره ساززی موسیقی ویرایش شده با فرمت mp3

– تم های تیره و روشن برای استفاده

– ایجاد حلقه برای تکرار موسیقی

– افزایش سرعت موزیک تا ۵۰۰%

– تنظیم همزمان سرعت و pitch موسیقی

– ابزار پیشرفته برای تنظیم Tempo موسیقی

– امکان اشتراک گذاری موسیقی های ایجاد شده

Music Speed Changer Full

Music Speed Changer Full – آخرین ورژن نرم افزار اندروید تغییر سرعت پخش موزیک توسط کمپانی Single Minded Productions, LLC جهت دستگاههایی که پلتفرم آنها اندروید می باشد ، توزیع شد. سبک برنامه پلیر و مالتی مدیا است. نرم افزار Music Speed Changer Full اپلیکیشنی ایده آل جهت افرادی است که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند. با موزیک اسپید چنجر می توانید سرعت پخش فایل های صوتی را کم و یا زیاد نمایید. افزایش و یا کاهش سرعت پخش هیچگونه تغییری در فرکانس و کیفیت موزیک ایجاد نمی کند و کیفیت فایل اصلی محفوظ می ماند. علاوه بر تغییر سرعت می توانید با Music Speed Changer Full میزان زیرو بمی صدا و ضرب آهنگ موزیک ها را تغییر دهید و یا به عنوان لوپر از آن استفاده کنید. برنامه از فایل های با فرمت MP3، WAV، M4A، OGG، AAC پشتیبانی می کند. این برنامه می تواند کمک به سزایی به توانایی نوازندگان ادوات موسیقی نماید تا آهنگ ها را با گام های بالاتر و سرعت بیشتر نواخته و سپس با تغییر و کاهش سرعت پخش میزان توانایی خود را بسنجند.

علاقمندان به این برنامه از اپلیکیشن soundseeder music player premium و نرم افزار cross dj pro نیز بازدید نموده اند. در گوگل پلی توسط کاربران به نرم افزار اندروید مذکور امتیاز ۴٫۸ اختصاص یافته است. اخذ این امتیاز بسیار بالا از کل ۵ امتیاز موجود به سادگی به دست نیامده ، و حکایت از موفقیت فراوان آن توسط تعداد قابل توجهی از کاربران می باشد.

ویژگی های برنامه : Music Speed Changer Full

– امکان کاهش و یا افزایش سرعت پخش فایل های صوتی
– میزان تغییر سرعت بین ۱۰ تا ۵۰۰ درصد
– امکان تغییر زیرو بمی، گام و ضرب آهنگ
– حفظ کیفیت موزیک ها
– امکان استفاده به عنوان حلقه تکرار
– پشتیبانی از فرمت های مختلف از مانند MP3، WAV، M4A، OGG، AAC، …
– امکان ذخیره فایل ها
– امکان کم کردن صدای خواننده
– امکان پشتیبانی از ۸ باند اکو لایزر
– امکان اعمال فیلترهای مختلف بر روی فایل ها

تغییرات نسخه ی Music Speed Changer Full 10.6.3

– اضافه شدن ویژگی های جدید.
– بهینه سازی بخش های مختلف برنامه.

Audio Speed Changer Pro

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواسته اید سرعت فایل های صوتی خود را افزایش یا کاهش داده و برای این کار نیز برنامه های متفاوتی را امتحان کرده اید ولی هر یک از آن ها مشکلاتی را داشته و نتوانسته اند نتیجه ی مطلوبی را برای شما به ارمغان آورده و خواسته های شما را برآورده سازند. اما اکنون باز هم گروه پر توان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به تغییر سرعت هرگونه فایل صوتی پرداخته و سرعت آن را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید. Audio Speed Changer Pro نرم افزار جدیدی است که به تازگی از طرف شرکت Superutils ارائه شده است و به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند به راحتی به تغییر سرعت فایل های صوتی خود بدون هرگونه تغییری در زیر و بمی صدا پرداخته و از آن ها برای مقاصد خود استفاده نمایند. این نرم افزار که در درجه ی اول برای تغییر سرعت کتاب های صوتی در نظر گرفته شده بود اکنون برای افزایش و یا کاهش سرعت هرگونه آهنگ یا فایل صوتی دیگری نیز قابل استفاده بوده و با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه و ابزاری بسیار ارزشمند برای شنوندگان کتاب های صوتی و همچنین افرادی که می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند تبدیل شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Audio Speed Changer Pro:

– امکان بررسی تغییرات نهایی قبل از تبدیل و ذخیره
– امکان یکسان سازی بلندی صدای تمام فایل های خروجی
– امکان قرار دادن نرم افزار در Windows Explorer برای دست یابی سریع تر به آن
– امکان ویرایش تگ های فایل های صوتی به صورت جداگانه
– پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج از جمله M4A، MP4، ACC، WAV، OGG، M4B و MP3 و …
– توانایی اضافه کردن تمام فایل ها از پوشه ای خاص
– توانایی کار کردن برروی دسته ای از فایل ها و امکان تنطیم تنظیمات هر آهنگ به صورت جداگانه
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
– و …

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است