خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » گروه تولید و پخش ایرانیان دکور

گروه تولید و پخش ایرانیان دکور

گروه ایرانیان دکور با هدف حفظ و ارتقای محصولات دکوری ، عرضه مستقیم کلیه تولیدات اعم از دکوری چوبی ، انواع شمع ، ابزار هنری ، لوازم شمع سازی ، و … تأسیس گردیده است.

در رأس محصولات تولیدی ایرانیان دکور شمع های دکوراتیو قرار دارد که توسط پرسنل مجرب با مرغوب ترین مواد اولیه تولید و به صورت عمده از طریق تولیدی شمع و خرید شمع به صورت تکی از وبسایت ایرانیان دکور به فروش میرسد.

فروشگاه اینترنتی ایرانیان دکور موفق به تلفیق سلایق ایرانی و ایده های غربی شده و با طراحی های منحصر بفرد محصولات خود را به مشتریان گرامی ارائه می دهد و تیم ما با فراهم کردن بستر فروشگاه آنلاین ، خرید دکوری را آسان کرده است و قابلیت هایی مانند ارسال به موقع ، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تضمین بازگشت وجه را برای سهولت در خرید شما فراهم کرده است.

 هم چنین امکان خرید پاکت کادویی و خرید کاغذ کادو با تنوع منحصر بفرد برای صرفه جویی در وقت و انرژی شما قرار داده ایم تا در کم ترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید.

ایرانیان دکور بستری را برای هنرجویان گرامی آماده کرده است تا تمام ابزار هنری مورد نیاز خود را با تنوع  و قیمت مناسب در اختیار داشته باشند.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است