خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » نحوه سفارش سالنامه ۹۸ به صورت کامل

نحوه سفارش سالنامه ۹۸ به صورت کامل

تقویم رومیزی ، سفارش سالنامه

آیا قصد خرید و سفارش سالنامه و تقویم رومیزی را دارید ؟ آیا می خواهید محصول چاپی با کیفیت و حرفه ای را برای محیط کار و منزل خود خریداری نمایید ؟ از شما دعوت می نماییم که محصولات ما را به عنوان بهترین سررسیدها و تقویم های رومیزی مشاهده بفرمایید بی شک مورد پسند و تایید همگان قرار خواهد گرفت چرا که طراحان شرکت گاموت با اتکا به سابقه درخشان خود در این زمینه و با در نظر گرفتن سلیقه و پسند عموم افراد محصولاتی بسیار شیک و جذاب را تولید و به چاپ می رسانند . امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد گسترش امکانات چاپی در طیف گسترده ای می باشیم که علاوه بر پیشرفت های روز افزون در دنیای اینترنت و تبلیغات اینترنتی ، همچنان چاپ سررسید ، سالنامه و انواع تقویم رومیزی به عنوان یک راه مطمئن برای تبلیغات به صورت فیزیکی می باشد ؛ که در این میانه می توان گفت تقویم رومیزی از جمله پرکاربردترین وسایل در سازمان ها و شرکت ها می باشد .

شرکت گاموت با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه طراحی ، تولید و چاپ انواع تقویم رومیزی و سالنامه و سررسید توانسته است به عنوان یک مجموعه خوش نام به صورت قابل توجهی در این زمینه به عنوان یک شرکت فعال شناخته شود و نظر مخاطبان بی شماری را به خود جلب کند . شما می توانید برای سفارش سالنامه و تقویم رومیزی و انواع سررسید شرکت گاموت را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید . تقویم رومیزی با توجه به کاربرد بسیاری که داراست در انواع مختلفی به چاپ رسیده و عرضه می گردد از جمله انواع تقویم رومیزی میتوان به تقویم رومیزی اداری، تقویم زیر دستی ، تقویم رومیزی پایه دار ، تقویم رومیزی فانتزی اشاره نمود . هریک از انواع این محصولات با توجه به کاربرد متنوعی که دارند در طرح ها و سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شوند که صاحبان مشاغل و کسب و کارها با توجه به نیاز و پسند خود می توانند مناسب ترین گزینه را در زمان ثبت سفارش خود مورد نظر قرار بدهند .

Figure 1 سفارش سالنامه

سالنامه ۹۹، سفارش سالنامه

سالنامه کتاب یا دفتری می باشد که در آن رویداد های رخ داده در طول یک سال را به ثبت میرسانند . سالنامه ها با توجه به نوع هدفی که مورد استفاده قرار می گیرند در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند . همانطور که میدانید سالنامه مجموعه نامه هایی می باشد که فرد برای سال می نویسد از این جهت می توان گفت سالنامه یک وسیله شخصی می باشد که شما می توانید برای سفارش سالنامه با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت ما این محصول را با توجه به سلیقه و پسند خود سفارش داده و این محصول را در کیفیت و طراحی بسیار شیک و جذاب تهیه و مورد استفاده قرار دهید . در سفارش سالنامه می توانید ابتدا نگاهی بر انواع سالنامه های به چاپ رسیده توسط شرکت گاموت انداخته و بر کیفیت کار ما در این حوزه پی ببرید .

 از انواع سالنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

–          سالنامه وزیری

–          سالنامه اروپایی

–          سالنامه جیبی

–          سالنامه رقعی

سفارش سالنامه در تهران

به جرات می توان گفت سفارش سالنامه ، تقویم رومیزی ۹۹ و سررسید در سال های اخیر افزایش و رونق یافته است با توجه به اهمیت انواع سالنامه و تقویم های رومیزی امروزه بسیاری از افراد و شرکت ها به عنوان هدیه این محصولات را در اولویت قرار می دهند شما نیز می توانید برای خرید سالنامه ۹۹ با ورود به وب سایت ما اقدام به ثبت سفارش خود کنید و با کارشناسان مجموعه تماس گرفته تا در انتخاب مناسب ترین محصول شما را یاری نمایند ، از دیگر نکات سفارش سالنامه در تهران می توان به این مورد اشاره کرد که افراد برای پرداخت هزینه مناسب و دریافت محصولی با کیفیت ممتاز ، می توانند وب سایت ما را انتخاب کرده و قیمت سالنامه را با نرخ رقابتی مشاهده و خریداری نمایند .

Figure 2 سفارش سالنامه در تهران

انواع سررسید، سفارش سالنامه

سررسید ها از جمله محصولات تبلیغاتی می باشند که در محیط های کاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرند هم چنین دانشجویان و دانش آموزان برای ثبت اطلاعات علمی خود از این محصول بهره مند می شوند که در حالت کلی می توان بیان کرد سررسید ها از نظر جنس ، نوع صفحات، نوع چاپ ، اندازه چاپ و نوع صحافی در انواع مختلفی طراحی ، تولید و به فروش می رسد . از انواع سررسید بر اساس اندازه می توان به مواردی چون سررسید اروپایی ، سررسید جیبی ، سررسید مدیران ، سررسید رقعی و سررسید وزیری اشاره نمود که سررسید وزیری از رایج ترین و پر سفارش ترین انواع سررسید ها به شمار می آید . کاربران و مخاطبان می توانند با سفارش سالنامه و سررسید از وب سایت گاموت حرفه ای ترین و شیک ترین محصولات را خریداری کنند .

سالنامه گاموت

 واحد سالنامه گاموت ، ارائه دهنده سررسید ، سالنامه و تقویم رومیزی با بیش از ۴۰  مدل در طرح و رنگ مختلف در سال ۹۸ آماده ثبت سفارش شما عزیزان برای سررسید و سالنامه ۹۹ در انواع سالنامه وزیری ، سالنامه اروپایی ، سالنامه رقعی ، سالنامه مدیران ، سالنامه چرمی ، سالنامه جیر ، سالنامه ترمو ، سالنامه گالینگور ، سالنامه روزانه ، سالنامه دستیار ، ارگانایزر و تقویم رومیزی در مدل های تقویم رومیزی مدرن ، تقویم رومیزی خشتی و تقویم رومیزی لایف و تقویم خبرنگاری به صورت عمومی یا به صورت اختصاصی (جلد سلفونی)  می باشد .

شماره تماس با مجموعه گاموت پرینت :

(۰۲۱) ۸۸۸۱۴۴۵۶

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است