خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » مزایای ثبت شرکت و ثبت برند از دید هوبا ثبت

مزایای ثبت شرکت و ثبت برند از دید هوبا ثبت

بسیاری از افراد هستند که سالیان سال است مشغول به فعالیت در حوزه خاصی هستند اما تا به حال برای ثبت شرکت و ثبت برند خود اقدام نکرده‌اند. ما در این مقاله به شما درباره مزایا و معایب ثبت شرکت و برند به صورت کامل توضیح می‌دهیم تا درباره این موضوع به اطلاعات کامل دست پیدا کنید. همچنین در پایان این مقاله درباره هزینه ثبت علامت تجاری برای کسب و کارهای کوچک به شما می‌گوییم.

ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی از مهمترین کارهایی است که صاحبین مشاغل باید آن را انجام دهند. بدون ثبت شرکت نمی‌توانید انتظار داشته باشید که مردم و شرکت های دیگر به شما و محصول شما اعتماد کنند. اما باید بدانید که ثبت شرکت یکی از کارهایی است که می‌تواند برای شما پیچیده باشد و زمان زیادی را از شما بگیرد. به همین خاطر است که شرکت های ثبت روی کار آمدند تا در زمینه ثبت شرکت به افرادی که تجربه زیادی ندارند کمک کنند.

شما می‌توانید این کار را با هزینه مناسب به شرکت های ثبتی واگذار کنید تا خود را از مراحل اداری و پیچیدگی کار راحت کنید. اگر در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند به دنبال یک شرکت حرفه ای با مجرب ترین نیروها هستید؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از خدمات هوبا ثبت در این زمینه استفاده کنید.  در ادامه به شما درباره مزایای ثبت شرکت و همچنین هزینه ثبت علامت تجاری خواهیم گفت.

ثبت شرکت حدودا بین ۷ الی ۱۴ روز کاری زمان می‌برد و این زمان می‌تواند با توجه به نوع شرکت شما و میزان تسلط شما در زمینه ثبت شرکت متفاوت باشد. درباره هزینه ثبت شرکت نیز باید به شما بگوییم که این هزینه نیز با توجه به نوع شرکت شما متفاوت است.

مزایای ثبت شرکت

  • مطمئنا شما شرکت خود را ثبت کرده‌اید تا محصول و یا خدمات خود را در بین مردم به فروش برسانید و از این راه کسب درآمد کنید. اما باید بدانید که تا زمانی که شرکت شما ثبت نشده باشد؛ مردم به محصول و خدمات شما اعتماد نمی‌کنند. همچنین اگر همکاری با شرکت های دیگر به ویژه شرکت های خارجی برای شما مهم است؛ باید بدانید که شرکت ها هرگز با یک شرکت ثبت نشده وارد فاز همکاری نمی‌شوند.
  • با ثبت شرکت شما می‌توانید از مزایایی مانند دریافت وام و شرکت در مناقصه ها بهره مند شوید. این مزایا در حالت عادی و بدون ثبت شرکت کار بسیار دشواری است.
  • زمانی که ثبت شرکت شما با موفقیت انجام شود؛ شما دیگر نگران جریمه های مالیاتی نیستید و خیالتان از این بابت راحت است.

این نکته را نیز به شما بگوییم که با ثبت شرکت شما باید تمام کارکنان خود را بیمه کنید و به آنها حقوق مصوب وزارت کار را بدهید. همچنین باید بدانید که شما با ثبت شرکت دیگر مجاز به فعالیت در مکان های غیر تجاری نخواهید بود.

ثبت برند

مشخص است که هر کس در هر زمینه ای که فعالیت می‌کند برند خاص خود را دارد. اما آیا می‌دانستید که بدون ثبت برند شما نمی‌توانید درباره آن ادعای مالکیت داشته باشید؟ این یعنی هر شخصی در هر کجای ایران می‌تواند با نام برند شما فعالیت کند و شما حق اعتراض به این موضوع را ندارید. پس بهتر است علاوه بر ثبت شرکت خود، ثبت برند خود را نیز انجام دهید تا مانع از سواستفاده افراد از نام برند خود شوید.

هزینه ثبت برند در صورتی که بخواهید خودتان برند خود را ثبت کنید؛ حدودا ۹۰۰ هزار تومان خواهد شد. اگر بخواهید ثبت برند خود را به شرکت های ثبتی واگذار کنید؛ دقیقا مانند هزینه ثبت علامت تجاری، باید هزینه جدایی را تحت عنوان حق الزحمه شرکت برای ثبت برند پرداخت کنید.

از مزایای ثبت برند می‌توان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با ثبت برند اعتماد مردم به برند شما افزایش پیدا می‌کند.
  • شما می‌توانید در شهرهای متفاوت نمایندگی های خود را ایجاد کنید.
  • با ثبت برند، برند شما دارای هویت خواهد شد.

البته این نکته را نیز باید بدانید که با ثبت برند، شما نمی‌توانید بدون انتقال کسب و کار مالکیت برند خود را انتقال دهید و این یکی از معایب ثبت برند است.

هزینه ثبت علامت تجاری

امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی مختلف و افزایش کسب و کارهای کوچک، افراد زیادی هستند که با علامت تجاری خاصی مشغول به فعالیت هستند. عده زیادی از این افراد همیشه نگران سو استفاده از علامت تجاری خود هستند و این نگرانی کاملا منطقی می‌باشد. به همین خاطر آنها به دنبال ثبت علامت تجاری خود هستند. اما چیزی درباره هزینه ثبت علامت تجاری نمی‌دانند.

در مورد هزینه ثبت علامت تجاری باید به شما بگوییم که این کار دارای ریز هزینه های بسیار زیادی است. به همین خاطر نمی‌توان هزینه دقیقی را برای این کار اعلام کرد. اگر درباره هزینه ثبت علامت تجاری اطلاعات دقیق تری را می‌خواهید بهتر است با کارشناسان هوبا ثبت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان هوبا ثبت هزینه ثبت علامت تجاری را به صورت دقیق برای شما محاسبه می‌کنند و به شما اعلام خواهند کرد.

در مورد هزینه ثبت علامت تجاری باید به شما بگوییم که هزینه ثبت علامت تجاری برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت است.

سخن پایانی

ثبت شرکت و ثبت برند از جمله کارهای بسیار مهمی است که حتما باید انجام شود. توصیه می‌شود در انجام این کار کوتاهی نکنید و در اولین فرصت نسبت به ثبت شرکت خود اقدام کنید. اما قبل تر به شما گفتیم که این کارها ممکن است برای افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند دشوار باشد. به همین خاطر توصیه می‌شود از خدمات شرکت هایی مانند هوبا ثبت در این زمینه استفاده کنید. هزینه ثبت علامت تجاری در هوبا ثبت (https://hoobasabt.com) بسیار مناسب است و شما نیازی نیست که نگران این موضوع باشید.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است