خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » مخزن آب طبرستان

مخزن آب طبرستان

کیفیت مخزن آب

همواره یکی از دغذغه های اصلی و مهم متقاضیان مخزن آب، نبود مخزن آب با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی است.

به همین دلیل برند مخزن آب طبرستان، با هدف ارائه بهترین کیفیت در زمینه محصولات مرتبط، توانسته همواره در جلب رضایت مشتریان بهترین عملکرد را دارا باشد.

و با نگاه به بازارهای داخلی و خارجی این امر را محقق سازد.

انواع مخزن آب

این محصول هم مانند هر محصول دیگری دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد. درواقع مخزن آب، به مخزن قیفی، مخزن مکعبی، مخزن نیسانی، و مخزن بیضی تقسیم می گردد.

البته گفتنی است، مخزن آب طبرستان به غیر از محصولات فوق ارائه دهنده سطل زباله، اسکله شناور، شبکه های بسته ندی نیز می باشد.

درواقع این مجموعه با ارائه انواع مختلفی از مخزن آب، بیشترین تنوع محصولی را نسبت به دیگر همکاران دارد.

پرفروش ترین مخزن آب کدام است؟

دربین انواع مختلفی از مخزن آب، مخازن افقی، عمودی و زیر پله بیشترین مصرف را دارند. البته مخازن آسان رو، کلرزنی و انبساط نیز از دیگر مخازن آب  پرفروش هستند.

این آمار باتوجه به تحلیل بازار مخزن آب  با استفاده از اطلاعات برند مخزن آب طبرستان در اختیار عموم قرار گرفته است.

معرفی برند مخزن آب طبرستان

شرکت مجتمع پلاستیک طبرستان در سال ۱۳۷۵ تأسیس و فعالیت تولیدی خود را (مخزن آب طبرستان) در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در شمال ایران در شهر تاریخی و سرسبز ساری آغاز نمود. رویکرد کیفیت گرای مخزن طبرستان، احترام به مشتری، توجه ویژه به منابع انسانی و سرمایه گذاری بر تحقیق و توسعه موجب شتاب حرکت رو به رشد شرکت و سرآمدی آن در حوزه های مختلف عملکردی از جمله مخزن آب گردید.

پس از آن با عمیق تر شدن درک مشتریان نسبت به مقوله کیفیت در صنعت قالبگیری چرخشی، اشتیاق آنها نسبت به محصولات مجتمع پلاستیک طبرستان فزونی یافت این پدیده موجب شد تا مدیران شرکت به سرعت به فکر توسعه خط تولید و افزایش ظرفیت این واحد صنعتی بیفتند. بنابراین در سال ۱۳۸۰ با هدف تأمین بازارهای جنوب کشور و کاهش هزینه های حمل و نقل محصولات، طرح توسعه ای در شهر شیراز در زمینی به مساحت ۹۱۰۰ متر مربع اجرا گردید و به بهره برداری رسید.

اهداف ما چیست؟

مجتمع پلاستیک طبرستان تلاش می کند تا با تسخیر هر چه بیشتر بازارهای داخلی و خارجی در حوزه های مختلف فعالیت، بیشترین میزان ارزش را برای تمامی طرف های ذی نفع خلق نماید. این شرکت با هدف:

– بهره گیری از تکنولوژی های کارآمد و به روز در تولید مخزن آب

-توسعه دانش فنی جهت ارائه مداوم مخزن با کیفیت

– تلاش در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان

– بهسازی منابع انسانی متخصص به عنوان ارزشمندترین سرمایه های سازمان

– مدیریت اثربخش شبکه های توزیع به منظور دسترسی آسان مصرف کنندگان به محصولات

– افزایش ظرفیت تولید مخزن به خصوص مخزن آب و بهبود تنوع محصولات متناسب با نیازمندی های بازار

– تعریف و پیگیری پروژه های تحقیقاتی در حوزه مخازن جهت بهبود کیفیت محصولات فعلی و معرفی و توسعه محصولات جدید

– بهبود مستمر تمامی فرایند ها از طریق تدوین اهداف کیفی، انجام ممیزی های داخلی و برگزاری جلسات بازنگری مدیریت

– برقراری نظم و انضباط و نظارت مستمر بر رعایت شاخص های ایمنی در محیط کار

– تولید محصولی ایمن و بهداشتی به منظور نگهداری مواد غذایی در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان

اقدام به پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت و ایمنی مواد غذایی بر مبنای الزامات استاندارد های بین المللی ISO 9001:2015 و ISO 22000:2005 نموده است تا بدین وسیله توانایی خود را در ارائه محصولاتی با کیفیت و ایمن در زنجیره غذایی بهبود بخشد و اعتقاد دارد این امر در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان و سایر ذی نفعان سازمان را به همراه خواهد داشت.

در بین انواع مخزن بهترین مخزن برای ذخیره آب کدام است؟

مخزن های ذخیره سازی آب عمدتا بر اساس مواد سازنده به سه دسته مخزن فلزی ( گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، استیل، آهن سیاه، فولادی)، کامپوزیتی و پلاستیکی تقسیم می شوند. هر کدام از این سه دسته کاربردهای خاص خود را دارند مثلا مخزن آب استیل برای نگهداری آب بسیار بهداشتی و دارای طول عمر و مقاومت مکانیکی بسیار بالا است اما مقاومت شیمیایی مخازن فلزی در مقابل قلیایی و اسیدی بودن آب و یا وجود نمک های فلزی درون آب کم است. مخازن کامپوزیتی به دلیل امکان اجرا در محل و مقاومت شیمیایی بالا نیز گاها برای نگهداری آب شور کاربرد دارند. مخزن آب پلی اتیلن برای نگهداری آب از لحاظ بهداشتی بودن و کیفیت نگهداری آب قابل رقابت با مخازن استیل و مقاومت شیمیایی آن ها بهتر از کامپوزیت ها می باشد اما برای نگهداری آب با دمای بالا قابل استفاده نمی باشند. به همین دلیل با تعیین نوع آب و محل نگهداری می توان بهترین مخزن آب برای ذخیره سازی و نگهداری آب در بین انواع مخزن را تعیین کرد.

دقیقا کاربرد های مخزن آب چیست؟

در ساخت مخزن آب پلی اتیلن از مواد فود گرید با قابلیت استفاده در صنایع غذایی استفاده می شود ، پلی اتیلن food grade 3840
و هیچگونه تغییری در خواص فیزیکی و شیمیایی آب یا مایع ذخیره شده در مخزن ایجاد نمی شود ، آب بو نمی گیرد و طعم و مزه و رنگ آن نیز عوض نمی شود
جهت بسته بندی و حمل و صادرات محموله های غذایی بهداشتی نیز از مخازن پلی اتیلن استفاده می شود.
در ساخت مخزن آب از گرانول های فود گرید استفاده می شود که ۱۰۰ % مناسب نگهداری آب و انواع مواد غذایی می باشند ، از این مخزن جهت ذخیره آب شرب در مجتمع های مسکونی و شهرک ها ، کارخانه‌ها و کارگاه ها استفاده می شود . برخی از کاربری های مخزن ده هزار لیتری پلی اتیلن مازندران به شرح زیر می باشد :
مخزن آب کشاورزی
مخزن آبیاری قطره ای
مخزن نگهداری انواع سوخت ، نفت و گازوئیل
مخزن آبرسانی روستایی
مخزن آب مجتمع های مسکونی و تجاری
مخزن آتشناشانی
و …

سخن آخر

با توجه به تمامی اطلاعات فوق، استفاده از مخزن آب با جنس پلی اتیلن برا مصارف مختلف صنعتی و حتی خانگی، یکی از موارد و مسایل ضروری بوده و چه بسا استفاده از مخازن باکیفیت به خصوص مخزن آب و رعایت استانداردهای مربوطه بسیارحائز اهمیت می باشند.و برند مخزن آب طبرستان با سابقه ای درخشان و رعایت استانداردها با نگرش ارزش مدار برای مشتریان، بهترین محصولات را با نازلترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است