خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » سریعترین روش‌ های مهاجرت به کانادا

سریعترین روش‌ های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

قبل از هرچیز نیاز است کمی در مورد مهاجرت و حتی روش های آشنایی با راه های مهاجرتی با شما صحبت کنیم. همانطور که میدانید، در دوره فعلی از زندگی مردم جهان، تکنولوژی حرف اول را میزند. از این رو اگر کسی بخواهد در مورد مهاجرت به کشور خاصی اطلاعاتی را بدست آورد، در وحله اول به موتور های جستجوگر مراجعه می کند. در کشور ایران، موارد مختلفی در زمان های مختلفی جستجو میشود. به طور مثال اگر شخصی در استان فارس یا جنوب کشور زندگی کند و به دنبال دفاتر مهاجرتی معتبر باشد، میتواند دفتر مهاجرتی شیراز و یا هر شهر دیگری را در گوگل جستجو کند، حتی بعضی از افراد به دنبال مشاوره رایگان مهاجرت نیز هستند که با جستجو در این زمینه میتوانند به هدف دلخواه خود برسند.

در این مقاله میخواهیم شما را با بعضی از روش های مهاجرت به کانادا آشنا کنیم. بعضاً افراد زمانی که به مهاجرت، به خصوص به کانادا فکر میکنند، اولین و ساده ترین موردی که به ذهنشان می رسد، پناهندگی است. بسیار سریح و خلاصه خدمتتان عرض میکنیم که لطفا این کار را نکنید. شاید با صرف هزینه های کلان بتوانید ویزای توریستی کانادا را با هزاران کلک توسط افرادی که شما را بزرگ جلوه میدهند بگیرید، اما در زمان ورود شما به کانادا، همه شما را به عنوان یک پناهنده می شناسند و در بدو ورود مشخص نیست که حتی کیس شما را به عنوان یک پناهنده بپذیرند یا خیر. حتی اگر شما را به عنوان یک پناهنده قبول کنند، باز هم شما پایینترین درجه یک شهروند را در میان مردم کانادا خواهید داشت. که اگر بخواهید به آینده این موضوع بیاندیشید و نگاه کنید، انگ بزرگی به نام پناهنده تا آخری عمر، حتی با وجود همسر و فرزند، به شما چسبیده است. البته بعد از پذیرفته شدن کیس پناهندگی، شما میتوانید مانند شهروندان کانادایی به تحصیل در کانادا بپردازید و هزینه هایی که برای شهروندان تعریف شده را پرداخت کنید. در پایان این موضوع، این خواهش را داریم که سعی کنید با بالا بردین سطح زبان انگلیسی یا فرانسه خود و همچنین بالا بردین سطح تحصیلات عالیه خود، برای پذیرش های متعدد استانی کانادا و یا سیستم اکسپرس اینتری این کشور اقدام کنید و بدون هیچ مشکلی با اخذ اقامت دائم کانادا، به خاک این کشور وارد شوید.

شرکت مهاجرتی پرشین مهاجر با داشتن سالها تجربه درامور دریافت اقامت میتواند شما را برای دریافت اقامت دائم کشورهایی از جمله کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، پرتغال و… و همچنین هموارسازی مسیر زندگی شما همراهی کند.

دریافت اطلاعات بیشتر از وب سایت رسمی شرکت پرشین مهاجر به آدرس:

خانه

صفحه رسمی تلگرام پرشین مهاجر:

http://t.me/persianmohajer

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است