خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » ردیاب خودرو چیست و بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد

ردیاب خودرو چیست و بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد

همراه با پیشرفت تکنولوژی، راههای سرقت هم پیشرفت کرده است. به طوری که تأمین امنیت اموال شخصی، به یک موضوع جدی تبدیل شده است. تصور کنید که یک ماشین جدید خریداری نموده اید، برای تأمین امنیت ماشین چه کاری انجام می دهید؟ دزدگیر نصب می کنید؟ قفل پدال و قفل فرمان می گیرید؟ و یا ….

تمامی این موارد خوب و کاربردی هستند اما بهترین دزدگیر ها هم پس از سرقت کمکی به شما نمی کنند و اطلاعاتی در مورد مکان خودرو به شما نمی دهند. در اینجاست که ردیاب خودرو به کار شما می آید.

ردیاب خودرو وسیله کوچکی است که به منظور تأمین امنیت خودرو در ماشین نصب می گردد. ردیاب خودرو می تواند جایگزینی برای پیشرفته ترین دزدگیرها باشد. ردیاب خودرو در هر لحظه که شما بخواهید می تواند دقیق ترین اطلاعات را که شامل طول و عرض جغرافیایی خودرو است به شما اطلاع دهد. ردیاب موارد بسیاری را می تواند تحت پوشش خود قرار دهد. با ما همراه باشید تا با کاربردهای ردیاب آشنا شوید.

کاربردهای ردیاب خودرو

امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت

مهمترین کارکرد ردیاب، تأمین امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت است. اما ردیاب در شرایط پس از سرقت هم پشتیبان شماست و شما به راحتی می توایند مکان دقیق خودرو را بیابید و در اختیار پلیس قرار دهید.

در صورت باز شدن درب خودرو، لرزش و تکان ناگهانی خودرو، جا به جایی ماشین، حتی در حالت خاموش، ردیاب هشداری را برای شما ارسال می کند.

ردیابی آنلاین خودرو

در هر زمان و هر مکان که بخواهید می توانید به صورت آنلاین ماشین را ردیابی کنید.

تعریف حاشیه امن

شما می توانید یک محدوده جغرافیایی خاص را برای دستگاه ردیاب تعریف کنید که چنانچه به آن محدوده وارد شد و یا از یک محدوده خاص تعریف شده خارج شد، به شما اعلام نماید. همچنین می توانید حد مجازی برای سرعت تعیین کنید که چنانچه سرعت خودرو از آن سرعت تجاوز نمود، شما اطلاع پیدا کنید.

مشاهده جزئیات سفر

هنگامی که به یک سفر می روید می توانید مسیر و زمان پیموده شده از نقطه مبدا تا مقصد را از طریق ردیاب بررسی کنید.

مشاهده موقعیت خودرو

می توانید در هر لحظه، موقعیت خودرو را بر روی نقشه ببینید و محل دقیق پارک خودرو را پیدا کنید.

ردیاب چطور کار می کند؟

سیمکارت و GPS دو تکنولوژی موجود در ردیاب هستند، دستگاه ردیاب به کمک GPS طول و عرض جغرافیایی خودرو را سریع محاسبه میکند. سپس اطلاعات انالیز شده را از طریق سیمکارت برای مالک ارسال میکند. راههای ارتباطی مالک و ردیاب از طریق پیامک، تماس و اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل مالک خودرو است.

ردیاب ها علاوه بر انواع خودرو بر روی موتور هم قابل نصب هستند و شما به عنوان ردیاب موتور می توانید از آنها بهره ببرید.

چگونه یک ردیاب خوب تهیه کنیم؟

تهیه یک ردیاب خوب و کاربردی که خیالی آسوده و راحت را به شما هدیه کند امری بسیار مهم است. اگر قصد خرید ردیاب به صورت اینترنتی را دارید موارد زیر را مورد نظر قرار دهید.

نکات خرید اینترنتی ردیاب خودرو

  • از فروشگاههایی خرید کنید که برند معتبری داشته باشند.
  • ضمانت نامه معتبر برای تمام محصولات ارائه دهد.
  • پشتیبانی آنلاین و تخصصی برای تمام محصولات داشته باشد.
  • اپلیکیشن تخصصی برای ردیابی داشته باشد.
  • نماد اعتباد معتبر داشته باشد.
  • شماره تماس ثابت، آدرس و پشتیبانی آنلاین داشته باشد.

بهترین ردیاب خودرو را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی لندر به آدرس www.landergps.com  یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش ردیاب لندر است. این فروشگاه تمامی شرایط یک خرید اینترنتی ایمن را برای شما فراهم می کند. از جمله اینکه:

 این فروشگاه کلیه محصولات خود را با گارانتی ۱۲ ماهه به کاربر ارائه می دهد که شش ماهه اول گارانتی تعویض را هم شامل می شود.

 لندر به مدت ۶۰ ماه به مشتری خود خدمات پس از فروش ارائه می دهد و در طی این مدت متخصصان لندر آماده پاسخگویی به شبهات و سوالات شما می باشند.

لندر یک اکانت یک ساله رایگان هم در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های یک ردیاب خوب

ابعاد کوچک

یک ردیاب خوب بایستی ابعاد کوچکی داشته باشد تا قابلیت مخفی شدن را داشته باشد. بدین ترتیب شما می توانید ردیاب را در محلی دور از دیدرس نصب کنید و از بابته امنیت خودرو خیالی آسوده داشته باشید. ردیاب های لندر دارای اندازه کوچکی می باشند.

کیفیت سخت افزاری

ردیابی خوب است که کیفیت سخت افزاری بالایی داشته باشد و بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهد.

اپلیکیشن رسمی ios و اندروید

ردیاب لندر این ویژگی را دارد که اپلیکیشنی رسمی برای گوشی موبایل شما، با هر سیستم عاملی، را دارد. بدین ترتیب شما می توانید از طریق گوشی موبایل و به صورت live وضعیت ماشین خود را بررسی نمایید. همچنین شما از طریق اپلیکیشن می توانید مسیرهای پیموده شده طی سه ماهه گذشته را هم بررسی کنید.

(از طریق وب سایت، مسیرهای شش ماه گذشته قابل بازبینی می باشند.)

اپلیکیشن فارسی

اپلیکیشن رسمی ردیاب لندر از زبان فارسی پشتیبانی می کند و بدین ترتیب شما به راحتی می توانید با این اپلیکیشن کار کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.

سرورهای داخل ایران

شما برای اینکه وضعیت ماشین خود را در هر زمان که تمایل دارید بررسی کنید، نیاز به ردیابی دارید که از سرورهای قدرتمند داخلی بهره مند باشند تا بتوانند اطلاعات دقیق را به شما ارسال نمایند.  ردیاب های لندر پشتیبانی سرورهای قدرتمند داخلی را دارا می باشند.

خاموش کردن خودرو از راه دور

مهمترین کارکرد ردیاب، ایجاد امنیت برای ماشین است. در صورتی که ماشین دچار سرقت شود ردیاب موقعیت مکانی خودرو را به شما مخابره می کند و شما می توانید موقعیت ماشین را به پلیس اطلاع دهید. در صورتی که ردیاب شما مجهز به سیستم خاموش کردن خودرو از راه دور باشد، شما می توانید دستور خاموش شدن موتور ماشین را بدهید. در این حالت چنانچه ماشین برای لحظه ای توقف کند، ردیاب برق ماشین را قطع و موتور را خاموش می نماید. در این وضعیت کار برای شما هم راحتتر می شود. به مکان پارک ماشین بروید و خودروی خود را پس بگیرید. روشن شدن مجدد موتور ماشین نیازمند فرمان شما می باشد.

درخواست کمک اضطراری

لندر، ردیاب هایی به شما ارائه می دهد که مجهز به سیستم درخواست کمک اضطراری می باشند. در این حالت چنانچه شما دچار سرقت یا اخاذی شوید می توانید از طریق این سیستم درخواست کمک خود را به نزدیکانتان ارسال کنید. اولین فردی که پیام را دریافت کند، قادر به شنیدن صدای داخل کابین هم خواهد بود.

حرف آخر

با کمک ردیاب ها آسودگی و امنیت را به خود هدیه دهید.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است