خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

غرق شدن در دنیای مجازی مانند غرق شدن در استخر dan bilzerian هست

همه چی قاطی شلوغ همه محرم هستند به هم و …

البته نه هر دنیایی بلکه دنیای instagram در شرایط فالوور ۳M تا پستی که هر کدومش ۱M لایک میخوره و نشان تایید ابی رنگ اینستاگرام هم بالاسرش!

دقیقا الان همه ی ما غرق در شرایطی که من توصیف کرده بودم شدیم.نه به خودت بیا شوخی کردم اینجا ایران ه و استخر ها همه کلر داره پس بهتره شمارو در دنیای واقعی با محیط مجازی که از خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام خرید ویو سین اینستاگرام خرید بازدید استوری اینستاگرام شروع میشه تا به یک بیزینس من یا سلبرتی تبدیل میشه رو اشنا کنم.

در محتواهای قبل از بیوگرافی این هیولا بارها صحبت کردم و دیگه حالشو ندارم اما اگر به دنبال یک زندگی ارام نمیگم بدون دنیای مجازی.به همراه اینستاگرام و کسب درامد از ان هستید ادامه ی مطلب رو بخونید.اگر هم که نیستید من شرمنده ام.

اینستاگرام در حال تغییر و تحول های مخفیانه میباشد و تمامی تیم برنامه نویس اینستاگرام در حال اماده باش میباشند.

در مرحله اول حذف گزینه لایک در کانادا اجرا شده و بازخورد خوبی هم داشته اما روش چگونه هست جالبه!

کاربر شما میتواند پست شما را لایک کند اما قادر به دیدن تعداد لایک های پست شما نمیباشد و جالب اینکه شما قادر هستید ببینید چقدر لایک خورده اید.

این استراتژی خیلی عالی میباشد و شما اگاهانه متوجه میشوید که پست شما چه میزان تاثیرگذار بوده و این استراتژی به سمت ژاپن و برزیل روانه شده که چندی بعد ایران در رتبه ی نخست جدول میباشد چرا که در دنیا رکورد فروش فالوور اینستاگرام فروش لایک اینستاگرام فروش ویو سین اینستاگرام فروش استوری اینستاگرام را زده ایم.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است