خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » آشنایی با محصولات شرکت شوفاژ ایران :

آشنایی با محصولات شرکت شوفاژ ایران :

دیگ چدنی

دیگ های چدنی mi3  ساخت کشور لوله و ماشین سازی ایران می باشد ، این شرکت اولین تولید کننده چدن در ایران می باشد که از سال ۱۳۳۸ تاسیس شده و هدف آن تولید کردن لوله و اتصالات چدنی و دیگ چدنی (بویلر) برای تامین آب گرم می باشد.

این کارخانه دیگ های چدنی  را در هفت مدل مختلف S، S90، M، M90، L90 ، HYPER  SM90  تولید می کند که دیگ سوپر M90 جدید ترین محصول این شرکت می باشد که دارای کارکرد و راندمان بالایی می باشد.

این دیگ ها که هر کدام از مدل های مختلف آن دارای کاتالوگ جداگانه می باشد برای کارکرد با سوخت گاز و گازوئیل در مدل های مختلف تعبیه شده است و هر کام از مدل های آن دارای ظرفیت های مختلفی می باشد. بیشتر این دیگ ها دارای بازده بالای ۹۰ درصد می باشد و قابلیت استفاده از آن برای تعداد طبقات و ارتفاع محل مورد نظر متفاوت می باشد.

در کاتالوگ هر کدام از این دیگ های چدنی مشخصات ابعادی و همچنین اطلاعات فنی این دیگ ها برای هر کدام از مدل های آن به طور جداگانه ذکر شده است و شماتیک کلی مشخصات ابعادی آن آورده شده است.

رطوبت گیر

به طور معمول یکی از عوامل خوردگی ، فرسایش و عامل بیماری های محیطی رطوبت می باشد،  برای همین منظور دستگاه هایی ساخته شده است که رطوبت موجود در محیط را جذب می کنند .

رطوبت گیر همانطور که از نام آن پیداست وظیفه جذب و از بین بردن رطوبت را از محیط به عهده دارند .

از این رطوبت گیر ها در سایز ها و مدل های مختلف در اماکنی مانند استخر های سرپوشیده ، اتاق جکوزی خانگی ، در منازل و اتاق هایی که نور خورشید به ندرت آنجا می تابد برای کنترل رطوبت استفاده می شود.

رطوبت گیر هایواتر یکی از پیشگامان در این حوزه می باشد و یکی از بهترین برند های موجود در بازار عصر حاضر می باشد.

برای اطلاع از سایر محصولات شرکت شوفاژایران به سایت :

https://Shofazhiran.com

مراجعه بفرمایید.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است