خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » پایون، همگام با هارمونی دکوراسیون خارجی ساختمان شما

پایون، همگام با هارمونی دکوراسیون خارجی ساختمان شما

زیبایی و جذابیت یک سازه به طور معمول و سنتی نتیجه متناسب و هم‌سان بودن آن در طراحی و ساخت است. اما وقتی حرف از سازه‌های فلزی می‌شود کار کمی به مشکل برمی‌خورد. سازه‌هایی نظیر درب، نرده و پارتیشن باید زیبایی و ظرافت در آن‌ها حرف اول را می‌زند در غیر اینصورت هیچگاه به دل نخواهد نشست. دلیل برخوردن به مشکل در هنگام ساخت سازه‌های فلزی، عدم در اختیار داشتن تخصص و دانش مورد نیاز برای اجرای طرح مهندسین معمار است.

پایون همراه حرفه‌ای شرکت‌های طراحی نما و دکوراسیون خارجی

صنایع فلزی پایون یه عنوان همراه و همکار اختصاصی شرکت‌های طراحی دکوراسیون برای نخستین بار نقشه‌ها و طرح‌های مهندسین را اجرا می‌کند. این امکان برای اولین بار است که در اختیار شرکت‌های طراحی دکوراسیون قرار داده شده است. به واسطه این امکان شرکت‌های معماری می‌توانند هر چه در ذهن دارند بدون نگرانی طراحی کنند و به واسطه پایون به مرحله اجرا برسانند.

ما بر درستی کار خود باور داریم پس ادعا بهترین بودنمان غرور و تعصب نیست. جهت حصول اطمینان کافی است نگاهی به درب‌های فلزی اجرا شده توسط ما، در قسمت نمونه کارها بیاندازید و خودتان تفاوت ظرافت و اجرای درب‌های فلزی را با دیگر نمونه‌ها مقایسه کنید. اگر این کافی نیست، پیام دهید تا نمونه کارها به طور اختصاصی برایتان ارسال شود.

ما جادو نمی‌کنیم، اما کاری که می‌کنیم کمتر از جادو نیست. واقعا شگفت آور است که ماده‌ای سرد و زمخت نظیر آهن چگونه می‌تواند این چنین چشم‌نواز برش داده شود که آدم دلش بخواهد مدت‌ها به آن نگاه کند. ما تکنولوژی روز دنیا یعنی برزش لیزی را در اختیار مهندسین و متخصصین خود قرار داده‌ایم تا زیبایی و ظرافت کم‌نظیری را خلق کنند. خدمات ارائه شده در پایون طرح و اندازه نمی‌شناسد و از درب ورودی منزل تا حیاط و ساختمان را شامل می‌شود.

شرکت‌های طراحی دکوراسیون در هر نقطه از ایران می‌توانند با کم‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت اجرا هر گونه خدمات را در زمینه اجرای درب‌های فلزی، نرده‌های فلزی، طرح‌های تزیینی نما و سقف، پارتیشن و درب ورودی ساختمان، دریافت کنند. فقط کافی است طرح خود را در اختیار ما قرار دهند.

درب فلزی پایون، همچو الماس تراشیده!

درب‌های فلزی به تنهایی می‌توانند باعث زیبایی و شکوه ورودی ساختمان شما باشند. همانطور که گفته شد، صنایع فلزی پایون، بهترین است در زیبایی و کیفیت. یعنی کاری که ما ارائه می‌دهیم علاوه زیبایی‌ای که شاهد آن هستید از کیفیت بالایی برخوردارد است. ما علاوه بر کیفیت محصولات خود به امنیت درب های ورودی نیز اهمیت می‌دهیم.

درب پارکینگ پایون، محافظ ساختمان و خودرو شما، در عین حال زیبا!

درب پارکینگ پایون، یکی از اساسی‌ترین اعضای ساختمان تجاری و مسکونی است. انواع مدل درب پارکینگ در طرح‌های متنوعی یافت می‌شود. اما نکته کلیدی که در مورد درب‌های پارکینگ پایون وجود دارد عملکرد و امنیت بالای آن‌ها است. خطوط تولید پایون تحت استاندارهای بین‌المللی کنترل کیفیت می‌شوند و همین مسئله همواره سیاست ما در کار بوده و خواهد بود.

اگر گمان می‌کنید که نمی‌توان از دل آهن و فلز، الماس تراشید، حتماً با ما تماس بگیرید تا مشاوران پایون شما را با بهترین کیفیت ممکن در صنعت درب‌های ورودی فلزی و همچنین نرده فلزی آشنا کنند.

دفتر فروش تبریز: میدان بسیج – نرسیده به ورودی مرزداران – درب فلزی پایون
شماره تماس: ۷۲-۳۶۳۷۴۲۷۱(۰۴۱)
فکس: ۳۶۳۷۴۲۱۲(۰۴۱)

دفتر فروش تهران: بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، ۵۰ متر مانده به حسن بنا جنوبی، پلاک ۱۱۱۴، درب فلزی پایون
شماره تماس: ۲۶۱۴۱۲۵۹ – ۲۲۵۳۴۶۲۳ (۰۲۱)

لینک منبع : http://hcot.ir/?page_id=8383

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است