خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » کنسرت مشترک محمد اصفهانی، بنیامین، محمد علیزاده و شهرام شکوهی
کنسرت مشترک محمد اصفهانی، بنیامین، محمد علیزاده و شهرام شکوهی

کنسرت مشترک محمد اصفهانی، بنیامین، محمد علیزاده و شهرام شکوهی

کنسرت مشترک محمد اصفهانی، بنیامین، محمد علیزاده و شهرام شکوهی

کنسرت مشترک چهار ستاره موسیقی پاپ ایران در آلمان و شهر «اوبرهاوزن» برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، محمد اصفهانی، بنیامین، محمد علیزاده و شهرام شکوهی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه سال نود و پنج در «اوبرهاوزن» آلمان روی صحنه می‌روند تا نخستین کنسرت خواننده های داخل ایران در این شهر روی صحنه برود.

این کنسرت در حالی در تاریخ قید شده در این شهر روی صحنه می‌رود که تا پیش از این برنامه تاکنون هیچ خواننده مجاز داخلی و ایرانی در این سالن اجرایی نداشته و این نخست اجرای خواننده های پاپ ایرانی در این شهر است.

«رضا نوری» (تهیه کننده این برنامه) درباره برنامه پیش روی خوانندگان پاپ داخلی در این سالن در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «مکانیسم برگزاری کنسرت در این سالن و البته کلیه سالن های اروپا و خارج از کشور بدین گونه است که همه قراردادهای واگذاری سالن در طول سال به صورت EXCLUSIVE (اختصاصی) منعقد می‌شود. این نوع قراردادها بدین معنی است که تمام برنامه گذارانی که قصد برگزاری کنسرت ایرانی دراین سالن را دارند باید از طریق شخصی که قرارداد این سالن کنسرت برای اجراهای ایرانی را در اختیار دارد، پیش برود و به مرحله اجرا برساند. برنامه گذاران ایرانی اروپا و آمریکا کلا ده الی بیست نفر هستند که همه همدیگر را می‌شناسیم و برای این برنامه هم من حدود چهار سال است که در حال برنامه‌ریزی هستم و خوشحالم که می توانم نسبت به برگزاری این برنامه مهم اقدام کنم.»

نوری درباره برخی مشکلاتی که همواره برای برگزاری خواننده های مجاز داخلی در کنسرت های اروپا و آمریکا وجود داشته و دارد نیز گفت: « برای این برنامه همه همکاری ها صورت گرفته و اصولا من همیشه سعی می کنم برنامه هایم را در نهایت آرامش و اصول کاری پیش ببرم. دوستان برنامه گذار من در ۱۸ سال گذشته به میزان لازم خاک این قبیل برنامه گذاری ها را خورده اند و همین باعث شده که نسبت به قوانین آنجا احترام خاصی قائل باشم. موضوع انحصار برگزاری کنسرت خواننده‌های لس آنجلسی در این سالن هم تا پیش از این اجرا صحت داشت ولی با همکاری‌های لازم من خوشحالم که برای اولین بار موفق به برگزاری کنسرت ستاره‌های داخل ایران در این این سالن شده‌ام.»

این برنامه‌گذار در ادامه افزود: «این اجرا را نوعی انقلاب فرهنگی موسیقی پاپ داخل کشور در آلمان می‌دانم. چون هیچ خواننده داخلی ایرانی تاکنون در این مکان اجرایی را روی صحنه نبرده است و این اولین اجرایی است که خواننده‌های مجاز ایرانی قرار است برای هموطنان ایرانی مقیم آلمان برگزار کنند. از آن مهم تر ذکر این نکته است که تاکنون در هیچ اجرایی چهارستاره مهم موسیقی پاپ ایران نسبت به برگزاری برنامه دراین سطح اقدام نکرده بودند و این اتفاق در واقع اولین اجرای اینگونه کنسرت در این شمایل است که اتفاقی بزرگ و قابل توجه است.»

این گزارش می‌افزاید این کنسرت با جزئیات ذکر شده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت نیز در شهر استکهلم سوئد روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی ست «مهران غفوریان» قرار است به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته باشد و در بخش های مختلف آن روی صحنه بیاید.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است