خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » کنسرت باکلام میلاد درخشانی در سالن ایوان شمس
کنسرت باکلام میلاد درخشانی در سالن ایوان شمس

کنسرت باکلام میلاد درخشانی در سالن ایوان شمس

کنسرت باکلام میلاد درخشانی در سالن ایوان شمس

میلاد درخشانی که به تازگی کنسرت باکلامش را برگزار بود، بار دیگر در تاریخ ۱۸ مرداد ماه، طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ با اجرای قطعاتی از دو آلبوم با کلامش یعنی «اشارات نظر» و «حرف بزن»، با حضور نوازندگان به‌نام موسیقی در سالن ایوان شمس روی صحنه می‌رود.

بعضی از هنرمندانی که در این کنسرت میلاد درخشانی را همراهی می‌کنند، یار قدیمی این آهنگساز هستند که از دوران «افشارستان» با هم روی صحنه می‌رفتند؛ مثل رضا تاجبخش که به عنوان نوازنده پیانو در این کنسرت حضور دارد و پدرام درخشانی هم که به عنوان نوازنده مهمان در تمام کنسرت‌های میلاد، در کنارش بوده است. کسری سبکتکین (گیتار باس)، پاشا هنجنی (نوازنده نی)، امین طاهری (درامز)، طاها مظاهری (گیتار) و امیر علی رحمانی (پرکاشن) از دیگر نوازندگان گروه هستند.

میلاد درخشانی به خبرنگار موسیقی ما خبر از کنسرت‌های اینسترومنتالش در سبک و سیاق افشارستان در آینده نزدیک هم داد که اخبار آن هم به زودی منتشر می‌شود.

بلیت‌فروشی این کنسرت از امروز (سه‌شنبه ۲ مرداد) آغاز شده که علاقه‌مندان برای تهیه بلیت آن می‌تواند به سایت tikook.com مراجعه کنند. احتمالاً این کنسرت برای یک روز دیگر هم تمدید خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است