خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه » فیلم و موسیقی » چگونه از آفرهای مسافرتی ارزان با خبر شویم ؟
چگونه از آفرهای مسافرتی ارزان با خبر شویم ؟

چگونه از آفرهای مسافرتی ارزان با خبر شویم ؟

tourir-logo-1

امروزه موتورهای جستجو کارها را برای پیدا کردن محصولات یا خدمات مورد نیاز بسیار ساده کرده اند . اما برای شما نیز شاید پیش آمده باشد که جستجوی عباراتی نظیر تور کیش ، تور باکو ، تور تایلند ، تور مالزی ،تور لحظه آخری یا تور ارزان کیش و … در گوگل باعث سردرگمی تان شده باشد

 

وبسایت Tourir.ir تور ایران راه حل ساده ایست برای انتخاب تور ارزان و با کیفیت برای سفرهای پیش رویتان. سایت پرتال جامعی است از تورهای مسافرتی در مسیرهای محبوب، بررسی کامل هتل های شهرهای داخلی و خارجی و دانستنی های جذاب گردشگری.

برای یافتن تور مدنظر خود می توانید با انتخاب شهر از بخش جستجوی قیمت در میانه سایت یا از طریق منوی بالایی سایت، از میان تورهای ارائه شده توسط آژانس های برگزیده سایت، ارزان ترین و مناسب ترین تور را انتخاب و ضمن تماس با آژانس، خرید خود را انجام دهید.

همچنین در اولین مراجعه شما به سایت پنجره ای باز می شود که با ثبت اطلاعاتی مانند نام، شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود، امکان دریافت خبرنامه های روزانه سایت شامل جدیدترین آفرها و تور لحظه آخری برای شما مهیا می شود. مطمئن باشید تا هر زمان که مایل هستید خبرنامه برایتان ارسال می شود و اطلاعات شخصی شما نیز فقط برای ارسال خبرنامه های ایمیلی و پیامکی استفاده خواهد شد.

کانال تلگرام تور ایران  گزینه های دیگری است برای اطلاع از جدیدترین تورهای لحظه آخری و آفرهای مسافرتی.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است