خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » پاییزی که بعد از گذر از زمستان به بهار نمی‌رسد
پاییزی که بعد از گذر از زمستان به بهار نمی‌رسد

پاییزی که بعد از گذر از زمستان به بهار نمی‌رسد

پاییزی که بعد از گذر از زمستان به بهار نمی‌رسد

آلبوم «پاییز تا پاییز» با آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی «رضا انسان» شامل قطعاتی چون «پاییز»، «پیاده رو»، «رقص رنگ‌ها»، «موج سرما»، «سوگ مشکاتیان»، «جاده»، «شادمانی عصرگاهی»، «زمستان» و «تکرار از آغاز» در دستگاه چهارگاه منتشر شد. این آلبوم شامل قطعاتی برای گروه سازهای ایرانی و بداهه نوازی تار است.

رضا انسان در حاشیه آلبوم خود نوشته است: «پاییز تا پاییز، شرح پاییزی است که پس از گذر از زمستان به بهار نمی‌رسد و دوباره به پاییز بازمی‌گردد. روایتی است موسیقایی با نغمات سنتی و کلاسیک ایران، با گذر از دریچه ذهن یک نوازنده و آهنگساز که در جامعه ایران کنونی زندگی می کند. حضور در عصر فن آوری و شتاب، نتوانسته تاثیری بر علاقه و پایبندی او به سنت موسیقی ایران بگذارد. او گوشه هایی از زندگی، نگاه و علاقه اش را در قطعات این آلبوم روایت کره است. .

صمد برقی (کمانچه و کمانچه آلتو)، علی فربودنیا (نی و سه تار)، امیر آرش قاسمی (سنتور و عود)، سیامک برقی (تنبک و دایره)، مرجان خوش اندام (دف و دایره)، رضا انسان (بم تار، تار و سه تار)، مرتضی جلیلی و مهدی علوی (سه تار) هنرمندانی هستند که در این آلبوم که در استودیو آوای پردیس توسط حمید شاه میرزایی ضبط و میکس شده است، ساز نواخته اند. همچنین ۳ قطعه این آلبوم در استودیو پاپ توسط امید اصغری میکس و مسترینگ شده است.

رضا انسان متولد سال ۱۳۶۰ در نیشابور، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق، از سال ۷۶ آموزش موسیقی را نزد اساتیدی همچون محمد شمس آبادی، احمد بیان، محمود اسکندری، مازیار شاهی، حسن کیانی نژاد، استاد هوشنگ ظریف، مجید درخشانی، مهدی ترکمن، فرهاد رجبی، بهمن بهمرام و قاسم رحیم زاده آغاز می کند

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است