خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » قطعه «تریاق» از آلبوم جدید محسن چاوشی خطاب به چه کسی است؟
قطعه «تریاق» از آلبوم جدید محسن چاوشی خطاب به چه کسی است؟

قطعه «تریاق» از آلبوم جدید محسن چاوشی خطاب به چه کسی است؟

قطعه «تریاق» از آلبوم جدید محسن چاوشی خطاب به چه کسی است؟

عدم انتشار آلبوم «امیر بی‌گزند» در تاریخ دهم خرداد، تاریخی که از سوی تهیه کننده برای انتشار آلبوم وعده داده شده بود، حرف و حدیث‌هایی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

آلبوم جدید محسن چاوشی «امیر بی‌گزند» سرانجام موفق به اخذ شماره کتابخانه ملی شد و پس از دریافت شماره نشر روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که محسن چاوشی به شدت در این آلبوم نسبت به قطعه «تریاق» تعلق خاطر دارد. از صحبت های خصوصی او با اطرافیان چنین بر می‌آید که چاوشی علاقه زیادی به این قطعه داشته و «تریاق» به نوعی پاسخ غیرمستقیم و سربسته او به برخی افراد و ماجراهای اخیر است.

خواننده «کجایی» که در روزهای گذشته چند حاشیه مختلف را در فضای مجازی بی جواب گذاشت و در مقابل اتفاقات رخ داده در برنامه «دورهمی» و حمله طرفدارانش به صفحات شخصی «حسام الدین سراج» سکوت اختیار کرد، در آلبوم جدیدش چند قطعه عاشقانه تلخ نیز دارد که به نظر می‌رسد فضایی نزدیک به آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» دارد.

«سیدهادی حسینی» (تهیه کننده آلبوم «امیر بی گزند») صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما»، درباره تاریخ جدید انتشار این آلبوم توضیح داد: «متأسفانه اتفاقات مختلف باعث شد که آلبوم در تاریخ دهم خرداد روانه بازار نشود و این موضوع رنجش دوستداران این خواننده را در پی داشت؛ ولی به همه این عزیزان اعلام می‌کنم که آلبوم «امیر بی‌گزند» قطعاً در هفته آینده منتشر خواهد شد.»

چاوشی شب گذشته پوستری را با عنوان «به زودی» در صفحات شخصی‌اش منتشر و اعلام کرد این پوستر، پوستر رسمی آلبوم نیست و هیچ توضیحی درباره زمان انتشار آن نداد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است