خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » بیوگرافی خوانندگان » عکس و بیوگرافی احسان غیبی
عکس و بیوگرافی احسان غیبی

عکس و بیوگرافی احسان غیبی

عکس و بیوگرافی احسان غیبی

احسان غیبی در سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. دوران کودکی و نوجوانی خود را در تهران زندگی کرده و مشغول به تحصیل بود و دوران تحصیل خود را با مقام های مختلف هنری و قرآنی در سطح کشور سپری کرد
در ۱۴ سالگی مقام اول قرائت قرآن را در سطح استان تهران کسب کرد و با توجه به استفادهء فطری از دستگاه های مختلف موسیقی در هنگام قرائت کلام خدا توسط اطرافیانش به پیگیری موسیقی و آواز بصورت حرفه ای تشویق شد.

عکس و بیوگرافی احسان غیبی

دوره های فن بیان – آواز و آهنگسازی را بصورت خصوصی نزد استاد همتی در تهران گذرانده و در سن ۱۷ سالگی فعالیت خود را در زمینه خوانندگی و ترانه سرائی آغاز نمود. به مرور زمان با افزایش تجربه اش توانست طی ۳ سال فعالیت حرفه ای و انتشار آثارش در ظرف مدت کوتاهی به یکی از هنرمندان طراز اول موسیقی ایران مبدل گشته و هواداران بسیاری را به سمت خود جلب کند. همزمان در زمینهء تحصیلات دانشگاهی هم موفق شد در رشتهء مهندسی عمران فارق التحصیل شود.

در آهنگسازی نیز بسیار موفق بود و با اولین ملودی هایی که در اختیار همکاران دیگرش قرار داد نیز در بازار طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد. همکاری اش با الیاس شیرزاد و خلق اثری ماندگار با نام ” خیسی چشمات ” را میتوان نقطهء عطف زندگی هنری احسان غیبی قلمداد نمود که او را به فکر تولید اولین آلبوم رسمی اش با نام ” خاطره انگیز ” انداخت. وی ترانه سرایی و آهنگسازی را تمام احساس خود و خوانندگی را تمام تلاش خود برای انتقال احساساتش به دیگران می داند و امیدوار است کارهایی را که تولید می کند مورد توجه هوادارانش قرار گیرد.

https://ipause.ir

آهنگسازی :از نمونه کارهای آهنگسازی شده توسط احسان غیبی که برای خوانندگان دیگر انجام داده است میتوان به مواردی اشاره کرد :لاف عاشقی – علی اصحابی و امید علومی
حقمه – میلاد بیک – لمس یک بوسه – پارسا چیلیک بوده است.

 

عکس و بیوگرافی احسان غیبی
5.00/55
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است