خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » اخبار موسیقی » عضو قدیمی گروه «واران» قطعه جدیدش را منتشر کرد
عضو قدیمی گروه «واران» قطعه جدیدش را منتشر کرد

عضو قدیمی گروه «واران» قطعه جدیدش را منتشر کرد

عضو قدیمی گروه «واران» قطعه جدیدش را منتشر کرد

یمان حاتمی عضو اصلی گروه قدیمی «واران» که سیزده سال پیش آلبومش را با نیما رمضان و سیروان خسروی منتشر کرد، بعد از همکاری‌هایش با علیرضا قربانی، مهیار علیزاده و گروه «پالت»، با انتشار قطعه «بزن باران» از فعالیت‌های جدیدش در عرصه موسیقی رونمایی کرد.

«بزن باران» اولین قطعه از پروژه تازه پیمان حاتمی است که قرار بود در قالب یک آلبوم منتشر شود اما تصمیم گرفته آنها را به شکل تک‌ترک منتشر کند که اشعار تمامی قطعات آن را سارا قهرمانی سروده است. پیمان در این قطعه علاوه بر خواننده، ملودی، تنظیم و نوازندگی تمام سازها را نیز خودش انجام داده است.

پیمان حاتمی درباره فعالیت‌های موسیقایی‌اش به ما می‌گوید: «اولین آلبومم (ایستگاه اول) را سال ۸۴ با گروه «واران» منتشر کردم که من و نیما رمضان عضو اصلی گروه بودیم. سیروان خسروی هم تنظیم‌های آن آلبوم را انجام داد و در قالب موسیقی پاپ منتشرش کردیم که خیلی هم شنیده شد اما نه به اسم من یا گروه و فقط قطعاتش خیلی هیت شدند.»

او می‌گوید از دو، سه سال پیش تصمیم گرفت موسیقی پاپ را کنار بگذارد و آثاری منتشر کند که با حال و هوایش نزدیکی بیشتری داشته باشد تا آنچه این روزها در بازار شنیده می‌شود و به همین دلیل در کارهایش با تلفیقی از سبک‌های مختلف روبه رو هستیم چراکه معتقد است: «چون هم در فضای موسیقی پاپ کار کرده‌ام و هم در سبک راک و موسیقی ایرانی، برای کارهای جدیدم به اجماعی از هر سه رسیدم و با استفاده از اِلمان‌هایی از آنها، موسیقی خودم را استخراج کردم.»

شاید اهالی موسیقی پیمان حاتمی را بیشتر به عنوان صدابردار بشناسند اما او معتقد است که قبل از آن موزیسین بوده و کار صدا را در کنار موسیقی ادامه داده است. این هنرمند یکی از اعضای گروه «کامنت» در سال‌های ابتدایی شکل‌گیری این گروه بود و آنجا پیانو می‌نواخت. البته در تعدادی از قطعات علیرضا قربانی و مهیار علیزاده نیز پیانو نواخته و در اجرای «دخت پریوار» به عنوان نوازنده کیبورد و پیانو، گروه را همراهی کرده است. علاوه بر این همکاری‌هایی با گروه «پالت» هم داشته و در کنسرت‌هایش گیتار الکتریک نواخته است.

حالا این نوازنده تصمیم گرفته فعالیت‌هایش در بخش خوانندگی را دوباره از سر بگیرد و در این‌باره می‌گوید: «دو سال پیش آلبومی تهیه کردم که به دلیل مشکلات پخش و بخشِ تهیه‌کننده، تصمیم گرفتم این قطعات را از حالت آلبومی خارج و آنها را به شکل سینگل منتشر کنم. البته چند سال پیش هم سر مشکلاتی که با تهیه‌کننده‌ها داشتم مجبور شدم دو تا از آلبوم‌هایم را دور بریزم چون زمانش گذشت و تاریخ مصرف آنها تمام شد؛ برای همین تصمیم گرفتم این آلبوم را نجات بدهم.»

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است