خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » سیامک عباسی مجوز فعالیت گرفت
سیامک عباسی مجوز فعالیت گرفت

سیامک عباسی مجوز فعالیت گرفت

سیامک عباسی مجوز فعالیت گرفت

ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ، بالاخره مجوز فعالیت گرفت. «سیامک عباسی» که طی شش سال اخیر با خلق و انتشار قطعات موفقی چون «فرشته پاک»، «خوشبختیت آرزومه»، «وقتی دلت شکست»، «جوون‌تر که بودم»، «دچار» و… مورد توجه مخاطبین موسیقی قرار گرفته، در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از پایان دوران ممنوع‌الفعالیتی خود خبر داد.

این هنرمند ضمن اعلام این خبر، درباره دوران ممنوع‌الفعالیت بودن خود به «موسیقی ما» گفت: «از سال ۸۸ کار تولید اولین كليپ را شروع کردم و اوایل سال ۸۹ منتشر شد. طی این هفت سال، اجازه فعالیت رسمی پیدا نکردم. در حالی که من کلیپ‌های انیمیشنی می‌ساختم و خودم در آنها حضور نداشتم و از آن‌جا که به نظر خودم مشکل محتوایی نداشت، فکر نمی‌کردم برای فعالیت رسمی‌ام دردسرساز شود.»

خالق «خوشبختیت آرزومه» اضافه کرد: «حدود پنج سال قبل برای مجوز آلبوم اقدام کردم، بعد از دوندگی‌ها و پیگیری‌های زیاد و گذر از تمام مراحل، ٣ سال پيش مجوز آلبوم را گرفتم و فکر می‌کردم همه مشکلات حل شده؛ اما بعد از دو ماه آن مجوز لغو شد! با پیگیری‌های متعدد متوجه شدم که مشکل اصلی همان کلیپ‌ها بوده است. در حالی که طی آن مدت، من فقط درگیر این بودم که جلوی پخش کلیپ‌ها را بگیرم و همه‌چیز در چارچوب قرار بگيرد. اما به هر حال آن ماجراها سه سال دیگر ادامه پیدا کرد تا اکنون كه ديگر مشکلات فعالیت من به‌طور کامل برطرف شد.»

سیامک عباسی درباره انتشار همان آلبومی که سه سال پيش مجوز آن را دريافت کرده بود، گفت: «الان دیگر قصد انتشار آن آلبوم را ندارم. هرچند ترانه‌ها و ملودی‌‌ها همچنان تازگی دارند، اما به نظرم صداها و تنظیم‌ها قدیمی شده‌اند. به همين دليل، قصد دارم آلبوم جدیدی را تهیه و منتشر کنم.»

این هنرمند در جواب سؤال ما مبنى بر احتمال عدم تکرار موفقیت‌های قبلی پس از اخذ مجوز گفت: «فکر می‌کنم کار من هیچ‌وقت فراتر از خط قرمزها نبوده که حالا با گرفتن مجوز، دچار محدودیت جدیدی شوم. آثار من همیشه در چارچوب بوده و تنها دلیل ممنوع‌الکاری من، پخش آثارم از شبکه‌های ماهواره‌ای یا برخی سایت‌ها بوده، نه محتوای آ‌نها. بنابراین حالا اصلاً نگران این نیستم که نتوانم آثار موفق قبلی را تکرار کنم.»

عباسی در خصوص سیاست خود در انتشار قطعاتش گفت: «من در انتشار آهنگ‌هایم همیشه خسیس بوده‌ام! چون فکر می‌کردم باید آثارم به صورت موجه منتشر و درست شنیده شوند. به همین دلیل، خیلی از آنها را اصلاً منتشر نکرده‌ام. در حال حاضر تعداد زيادى قطعه آماده دارم، به اضافه چند قطعه از آلبوم قبلی که در حال تنظیم مجدد آنها هستیم. خودم حس می‌کنم بهترین آثار من هنوز در زمره آثار منتشرنشده‌ام هستند. قطعاتی که تاكنون از من شنیده‌اید، به فراخور زمان و موقعیت منتشر شده‌اند. البته كه من از آنها دفاع می‌کنم و دوست‌شان دارم؛ اما معتقدم مخاطبین من هنوز بهترین آثارم را نشنیده‌اند. به همین دلیل، حس می‌کنم با مجاز شدنم اتفاق بهتری می‌افتد و تازه دوران فعالیت حرفه‌ای من شروع می‌شود.»

این چهره‌ی دیده‌نشده موسیقی درباره ماجرای همکاری‌اش با«کاوه یغمایی» گفت: «همکاری ما سر جایش است. اما از آن‌جا که هم کاوه و هم من خیلی سرمان شلوغ بوده و از طرف دیگر، من هم فعلاً چندين آلبوم برای ارائه دارم، اصراری بر زودتر منتشر شدن حاصل آن همکاری نداریم. بنابراین ترجیح می‌دهم كه هر دو به فراغ بال برسیم و سر فرصت نتيجه کارمان را نهایی کنیم. البته به احتمال زیاد در آینده نزدیک یکی از کارهایمان را با آهنگسازى من و تنظیم کاوه به صورت تک‌آهنگ منتشر خواهیم کرد.»

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است