خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز آنلاین رایکا اپ

ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز آنلاین رایکا اپ

ساخت اپلیکیشن با پیشرفت بیشتر تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند ، رفته رفته تبدیل به یک نیاز مهم برای مجموعه های تجاری ، سازمان ها و استارت آپ ها شده است.

درگذشته معمولا فعالیت های اینترنتی محدود به استفاده از وبسایت ها بود اما حال ، مدیران خلاق و خوش فکر میدانند که باید همیشه و در همه وقت در خدمت مشتریان بلقوه و مخاطبان خود باشند.

برای دسترسی راحت تر ، چه جایی بهتر از گوشی های موبایل کاربران ؟

کاربران معمولا ساعات زیادی از روز را از گوشی های همراه خود استفاده میکنند.کمی پیشتر کاربران ناچار بودند تا برای استفاده از خدمات مختلف ، وبسایتی را سرچ ، یا آدرس آنرا تایپ کنند ، وارد وبسایت بشوند و اگر آن سایت قابلیت واکنش پذیری بر روی گوشی های همراه را داشت ، از آن سایت استفاده کنند و در غیراینصورت با زحمات فراوان از یک سایت ناموزون دیدن کنند.

اما حال ، فراگیر شدن استفاده از اپلیکیشن های موبایل باعث شده تا کاربر براحتی با نصب اپلیکیشن مورد نظر خود و تنها با لمس آیکون آن در منوی گوشی موبایل خودش ، اقدام به استفاده از خدمات یا محصولات اپلیکیشن مورد علاقه خود نماید.

یک از راه های طراحی اپلیکیشن ، برنامه نویسی اختصاصی اپلیکیشن میباشد.

در این روش کاربر با ارسال یک پروپوزال از نیازها ، درخواست ها و سناریو های خود ایده ای را با برنامه نویس مطرح مینماید ، مجموعه برنامه نویسی ایده ارسالی را بررسی و هزینه ساخت اپلیکیشن را قیمت گذاری کرده و برای پروژه برنامه زمانی ارائه میدهند.بعد درصورت عقد قرارداد ، مجموعه برنامه نویسی اقدام به ساخت اپلیکیشن مینماید.

اما یکی از روش های ویژه امروزی ، استفاده از سیستم های اپلیکیشن ساز آنلاین میباشد.

در اپلیکیشن ساز آنلاین ، شما میتوانید از امکاناتی که با صلاح دید مدیران اپلیکیشن ساز ، قبلا ایجاد شده در هر میزانی استفاده کنید و اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید.

اپلیکیشن سازها با همه محدودیت های ذاتی خود ، بازهم دارای نکات مثبتی هم هستن که آنها را روز به روز محبوب تر میکند.

اولین دلیل استفاده از اپلیکیشن ساز ها ، توانایی تغییرات گسترده در ظاهر و مشخصات بصری اپلیکیشن ، صرفا توسط مدیران و بدون نیاز به درخواست های مرسوم از سازندگان میباشد که این امکان با استفاده از قدرت پنل مدیریتی فارسی ، کاملا در سیستم رایکا اپ لحاظ شده است.

مورد دیگر ، توانایی گسترش اپلیکیشن ها و اضافه کردن ماژول ها به اپلیکیشن تنها با چند کلیک ساده و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی است.

دارا بودن یک محیط مدیریتی کاملا فارسی که بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی قابل استفاده و مدیریت میباشد.

و در آخر هم هزینه بسیار اندک نسبت به طراحی پلیکیشن بصورت کد نویسی اختصاصی هست.

اما بعد از ساخت اپلیکیشن ، معرفی و تبلیغ آن را باید شروع کرد.رایکا اپ برای این مرحله هم برنامه دارد.

ما میتوانیم برای اپلیکیشن شما اقدام به طراحی سایت کنیم تا بتوانید راحت تر اپلیکیشن خود را به مخاطبان معرفی کنید.

با طراحی سایت اختصاصی ، شما مخاطبان زیادی را به سمت اپلیکیشن خود سرازیر خواهید کرد.همچنین با داشتن یک وبسایت کاربردی و حرفه ای میتوانید پلن ها و سناریو های مختلف تبلیغاتی را نیز اجرا کنید.

در مرحله بعد با استفاده از تخصص وتجربه رایکا اپ ، طراحی کمپین تبلیغات اینترنتی شما اجرا میشود.بخاطر گستردگی انواع مختلف تبلیغات اینترنتی ، ما برای شما با توجه بودجه ای که مشخص میکنید ، اقدام به برنامه ریزی و اجرای یک پروژه تبلیغاتی مینماییم.

یکی از محبوب ترین مدل های تبلیغات اینترنتی بهینه سازی سایت میباشد.بهینه سازی یا سئو سایت به انجام کارهایی گفته میشود که باعث میشوند تا وبسایت شما در بین بالاترین رتبه های سرچ گوگل در کلمات مورد نظر شما باشد.ما این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهیم داد و برای انجام صحیح آن به شما ضمانت یکساله میدهیم.

مجموعه رایکا اپ ، به عنوان مجموعه ای تخصص محور ، آمادگی ارائه مشاوره و اجرای پروژه های شما در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن ، طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی میباشد.

درصورت نیاز با ما در ارتباط باشید.

https://raikaapp.com

۰۲۶۳۲۷۴۷۰۷۹

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است