خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » «خداحافظی تلخ» با صدای محسن چاوشی منتشر شد
«خداحافظی تلخ» با صدای محسن چاوشی منتشر شد

«خداحافظی تلخ» با صدای محسن چاوشی منتشر شد

«خداحافظی تلخ» با صدای محسن چاوشی منتشر شد

اثر جدید چاوشی برای سریال شهرزاد «خداحافظی تلخ» نام دارد که ترانه این اثر را «فاضل نظری» سروده است. موسیقی و تنظیم این قطعه را نیز خود محسن چاوشی بر عهده داشته است.

قطعه جدید چاوشی برای شهرزاد در حالی منتشر شده است که پیش از این گفته می شد این آخرین همکاری چاوشی با سریال حسن فتحی است ولی  در روزهای گذشته بار دیگر اخباری مبنی بر ادامه همکاری چاوشی با شهرزاد برای تولید یک قطعه دیگر منتشر شده است که البته هنوز مورد تائید این خواننده قرار نگرفته است.

شب گذشته نیز «سینا سرلک» در صفحات شخصی خود اعلام کرد که در این قطعه به صورت دو صدائه با چاوشی همکاری کرده و بعد از «کجایی»، دومین اثر دوصدائه او و چاوشی منتشر خواهد شد. این اظهار نظر سرلک به سرعت در صفحات هواداری چاوشی بازتاب پیدا کرد و به مرور سرلک اعلام کرد که چاوشی در پیامی شخصی از حذف صدای این خواننده در «خداحافظی تلخ» خبر داده. سرلک با اعلام این موضوع اظهار امیدواری کرد که این قطعه نیز با صدای محسن چاوشی مورد توجه قرار بگیرد و برای دوست و همکارش آرزوی موفقیت کرد.

قطعه و موزیک ویدئوی «خداحافظی تلخ» از سوی عوامل و تیم سازندگان سریال «شهرزاد» در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است که در ادامه می توانید این قطعه و موزیک ویدئوی آنرا به صورت اختصاصی در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش کنید، ببینید و دانلود کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است