خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » اخبار موسیقی » حسین علیزاده و هومان اسعدی از علی ترابی حمایت کردند
حسین علیزاده و هومان اسعدی از علی ترابی حمایت کردند

حسین علیزاده و هومان اسعدی از علی ترابی حمایت کردند

حسین علیزاده و هومان اسعدی از علی ترابی حمایت کردند

حسین علیزاده و هومان اسعدی با انتشار نامه ای خطاب به اهالی موسیقی-به بهانه تغییرات مديريتي در این عرصه- ضمن اشاره به اینکه می تواند ارشاد از سوی هنرمندان صورت گیرد، از علی ترابی حمايت کردند. متن این نامه به شرح زیر است:
«این ايام اعلام مواضع و بحث‌هايي دربارۀ برخی تحولات در عرصه‌ مدیریت موسیقی ميان جامعۀ موسیقی در جریان است. از اين رو بنابر مسئولیت هنری و اخلاقی و بر اساس تجربیات حرفه‌ای خویش در این سال‌ها، بيان نکاتی را ضروري مي‌دانيم. چنانكه جمعی از همکاران عزیزمان نیز دغدغه‌های خود را در قالب نامه‌هایی خطاب به مسئولین در این روزها منتشر کرده‌اند اما اين بار خطاب ما نه مسئولان، بلکه جامعۀ هنری موسیقی است.
بی‌شک آقای علی ترابی یکی از مدیران بسیار لایق و کارآمد در عرصۀ موسیقی محسوب می‌شود. خصائل انسانی و منش حرفه‌ای ایشان در این سال‌ها نقشی کلیدی در جلب اعتماد و همکاری بسیاری از موسیقیدانان با مراکز ذی‌ربط داشته است؛ موسیقیدانانی که سال‌ها رغبت چندانی به همکاری با مراکز مربوطه نشان نمی‌دادند. سوابق مثبت آقاي ترابي از زمان حضور در مرکز گسترش آموزش‌های هنری، که نقش مهمی در شکل‌گیری کارگروه‌های تدوین کتاب‌های درسی هنرستان‌های موسیقی داشت، تا دوران مديريت در انجمن موسیقی ایران، که از بانیان اصلی احیاء و تکوین مرحله‌اي جدید در جشنوارۀ ملی موسیقی جوان شد، روشن و آشکار است. اکنون نیز شایسته است دلایل زیربناییِ برخی دستاوردهای سالیان اخیر، مانندِ جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، دقیق‌تر مورد واکاوی قرار گیرد.
مهم‌ترین عاملی که در شش سال گذشته، ما و بسیاری از همکاران و هم‌فکران ما را به پذیرفتن همکاری با این نهاد ترغیب کرد، سجایای اخلاقی و خصائل حرفه‌ای آقای علی ترابی بود؛ چنان‌که ما همواره ایشان را نه بسان یک مسئول و مدیر اداری در آن‌سوی میزها، بلکه همچون فردی از بدنۀ جامعۀ هنری و آشنا به مسائل و ظرايف این حوزه دیده و شناخته‌ایم؛ فردی که دغدغه‌هایی از جنس دغدغه‌های خودمان داشته و دارد. جا دارد این بار به توصیه و ارشاد از جانب هنرمندان صاحب ‌صلاحيت توجه بیشتری شود تا انتخاب شایسته‌اي صورت گيرد. با آرزوی سالی خوش و سرشار از همدلی برای هنرمندان موسیقی ایران.»‌

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است