خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » فیلم و موسیقی » تور لحظه آخری ارزان دبی استانبول و معرفی تور روسیه از تورهای لوکس اروپا
تور لحظه آخری ارزان دبی استانبول و معرفی تور روسیه از تورهای لوکس اروپا

تور لحظه آخری ارزان دبی استانبول و معرفی تور روسیه از تورهای لوکس اروپا

pix

استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی، تجاری و گردشگری این کشور است که در کنار دریای مرمره و دو سوی تنگه بسفر بنا شده و  تنها شهر جهان است که در دو قاره قرار گرفته‌است. استانبول به عنوان پلی میان اروپا و آسیا نقش مهمی در تبادلات فرهنگی و اقتصادی ملل مختلف بازی می‌کند.  تنگه بسفر و ساحل و اسکله‌های آن، کافه‌ها، بازار قدیمی، مساجد و دیگر بناهای تاریخی جزو هویت اصلی استانبول به شمار می‌روند. این مکان‌ها، درکنار هوای مدیترانه‌ای و همچنین امتزاج فرهنگی غرب و شرق جلوه خاصی به استانبول بخشیده‌است و آن را به مقصدی خاطره‌انگیز برای گردشگران تبدیل کرده‌است. این شهر در سال ۲۰۱۰ پایتخت فرهنگی اروپا بوده و همه‌ساله در رده‌های بالای شهرهای توریستی جهان قرار دارد.

یکی دیگر از جنبه‌های مثبت استانبول، وجود رستوران‌های متنوع و با کیفیت در این شهر است. در استانبول می‌توانید در کنار غذاهای اصیل ترکی، بسیاری از غذاهای ملل مختلف دیگر را هم میل کنید. استانبول به واسطه توریستی بودنش، میزبان بسیاری از هتل‌های بین‌المللی و داخلی ترکیه است. تعداد و تنوع زیاد هتل‌ها در این شهر، به نوعی تصمیم‌گیری برای انتخاب را سخت می‌کند. اما با کمی جستجو می‌توانید با توجه به معیارهایتان هتل مناسبی را بیابید

به همین علت تور استانبول میتواند انتخاب مناسبی باشد .

خلاصه ای از تاریخ آنتالیا

این شهر باستانی در قرن دوم پیش از میلاد بوسیله‌ی آتالوس دوم، پادشاه پرگاموم (تمدنی یونانی) ساخته و به افتخار او آتلیئا نامیده شد. اگرچه طی سالهای ۱۴۰۰ تا ۲۵۰۰ پیش از میلاد تحت سلطه هیتی‌ها بسر می‌برد تا اینکه قبایلی از تراکه (قسمتی از یونان و ترکیه فعلی) در قرن‌های هفتم و هشتم پیش از میلاد به سمت این منطقه حرکت کرده و سرانجام به سلطه‌ی هیتی‌ها بر آن خاتمه داده و شهرهای پامفیلیا، لیقیه و سیسیلیا را بنیان نهادند. امروزه آنتالیا تمام پامفیلیا و قسمتی از پیسیدیا، سیسیلیا و لیکیا را دربر گرفته است.این شهر دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است اگر شهر تاریخی ترکیه مد نظرتان است تور آنتالیا را انتخاب کنید .

معرفی شهر توریستی دبی

دوبی یکی از هفت شیخ‌نشین‌ امارات متحده عربی است که به سبب توسعه خارق‌العاده خود، هر روز چهره جدیدتری به خود گرفته و یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای آسیا و جهان محسوب می‌شود. این شهر حاشیه‌ی جنوبی خلیج فارس، پرجمعیت‌ترین شهر امارات با جمعیتی بیش از دو میلیون نفر محسوب می‌شود اگرچه از نظر وسعت جغرافیایی بعد از ابوظبی در جایگاه دوم است. شهرت این شهر که به همراه ابوظبی تنها شهرهای دارای حق وتو در مجلس قانون‌گذاری امارات هستند، به حدی فراگیر است که گاهی همه امارات را دوبی می‌دانند. ایجاد منطقه تجاری آزاد و اعطای اقامت به اتباع خارجی در کنار فروش زمین و حق تجارت سبب شده این شهر که روزی به نفت متکی بود، امروزه دروازه تجارت جهانی منطقه خلیج فارس گردد. همینطور برگزاری رویدادهای ورزشی و تفریحی بزرگ در سطح جهانی و ساخت بناهای حیرت‌انگیز و هتل‌های بی‌نظیر و توجه به دیگر ساختارهای صنعت توریسم از یک طرف و ساخت فرودگاه بین المللی دوبی با امکان پروازهایی به اکثر نقاط جهان با کیفیت خدماتی بالا، دوبی را قطب اصلی گردشگری منطقه نموده است . تور دبی هم اکنون از پر طرفدارترین تورهای گردشگری ایرانیان به حساب میآید .

آب و هوای این شهر گرم و بیابانی است بطوریکه تابستان‌های شرجی و داغی با درجه حرارتی گاه تا ۵۰ درجه را نیز شاهد بوده است. زمستان‌های این شهر نیز با دمایی حدود ۱۵ تا ۲۵ درجه گرم هستند.

تور لوکس اروپا را با انتخاب کشور روسیه تجربه کنید

مسکو با حدود ۱۴ ملیون سکنه پرجمعیت ترین شهر قارۀ اروپا است که با وجود جاذبه های توریستی فراوان یکی از مقاصد گردشگری برتر دنیا به شمارمی رود. اگر به بناهای تاریخی و طبیعت زیبا علاقه دارید، همچنین اگر دوست دارید عظیم ترین سازه های دست بشر در قرنهای گذشته را ببینید، در سفر به این شهر تردید نکنید.امیدوارم اولین تجربۀ سفر ما به مسکو بتواند به شما کمک کند تا با کمترین هزینه و زمانبندی صحیح، لذت سفر به این شهر زیبا را ازدست ندهید. در تور روسیه هزینه اقامت در هتل (نسبت به سایر کشورهای اروپای شرقی) بسیار بالا است،ازطرف دیگر هتلهای ارزانتر اغلب  استاندارد پایینی دارند.به هر کشوری که سفرمی کنید برای اینکه هتلی با قیمت و کیفیت مناسب انتخاب کنید ابتدا به سایت www.booking.com مراجعه کنید.سایت اطلاعات کامل و مفصلی درمورد هر هتل(قیمت،موقعیت و امکانات اتاق ها) ارائه می دهد.یکی ازقسمتهای مورد علاقۀ من در این سایت،نمره ایست که مسافران ساکن در هتل به آن داده اند. توجه داشته باشید تعداد افراد نظر دهنده هم مهم است. یعنی اگر فقط ۶ نفر به هتل نمره ۸ داده باشند مطمئنأ این ملاک مناسبی برای انتخاب هتل نیست.سعی کنید هتلی انتخاب کنید که حداقل ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر به آن نمرۀ قابل قبولی داده باشند. قدم دوم مراجعه به سایت www.tripadvisor.com است.دراینجامی توانید نظرات مسافران را در مورد هتل مورد نظرتان ببینید.اگر همان هتل رادر سایت های مخصوص رزرو هتل که متعلق به آژانسهای ایرانی است پیدا کردید،کارتان بسیار راحت می شود.من از همان آژانسی تور اروپا داشت بلیط خریدم،همزمان هتل رزرو کرده و واچرگرفتم.

تدارکات سفر:
-به سایت سفارت جمهوری اسلامی ایران درروسیه مراجعه کنیدوبخش تقویم اوقات شرعی رادانلودکنید.
-اگر بدون تور سفر می‌کنید نام و آدرس هتل را به روسی در اینترنت پیدا کنید و یا با یک ایمیل ازهتل بگیرید.
-اغلب هتلها نقشۀ مترو را رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهند با این وجود، به سایت متروی مسکوwww.mosmetro.ru سری بزنید و نقشۀ مترو را رنگی و در سایز بزرگ چاپ کنید در مورد مشخصات نقشه و نحوۀ استفاده از مترو بخش آخر سفرنامه را بخوانید
حتمأ جملات و کلمات ضروری (به روسی) را همراه داشته باشید. هر ۲ کتاب راهنما که نام بردم این قسمت رادارند.

اگر هزینه تور برایتان مهم است و میخواهید تا با کمترین قیمت به این سفر بروید به دنبال تور لحظه آخری در اینترنت بگیرید . الان خیلی از آژانس ها تورهای لحظه آخری دارند

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است