خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » تم‌های خاص برای جشن تولدهای خاص

تم‌های خاص برای جشن تولدهای خاص

در تمامی ملل‌ها و فرهنگ‌ها روز تولد اهمیت خاصی دارد و از گذشته‌ها این روز را گرامی می‌داشتند. در ایران نیز این رسم انجام می‌شود و با نزدیک شدن به تولد هر فرد اطرافیان به فکر برگزاری مراسمی خاص برای وی می‌افتند. رفته رفته و با گذشت زمان بر اهمیت برگزاری مراسم تولد افروزده شده است به صورتی که امروزه تدارکات ویژه برای آن دیده می‌شود. مهم‌ترین بخش یک تولد تزیینات محل تولد می‌باشد که قبل از برگزاری مراسم انجام می‌پذیرد. در این مطلب قصد داریم چند تم بسیار زیرا برای برگزاری تولد برای شما معرفی کنیم که توسط تیم روسیلی انجام می‌پذیرد.

چند تم خاص برای تولد

چند تم خاص برای تولد

همانطور که بیان شد امروزه نگاه ویژه‌ای به مراسم تولد شده و اهمیت آن بسیار بالا رفته است. از جمله رسم‌هایی که به تازگی در برگزاری مراسمات تولد مد شده است انتخاب یک تم خاص برای آن می‌باشد. بعد از انتخاب تم تولد تزیینات مخصوص بر اساس آن انجام شده و به قول معروف تمامی وسایل به صورت هماهنگ تزیین می‌شوند از بادکنک‌آرایی آن گرفته تا کیک و شیرینی‌ها و …

انتخاب تم تولد برای خود فاکتورهایی که باید رعایت شود از جمله این فاکتورها می‌توانیم به سن فردی که قرار است برای او تولد گرفته شود اشاره داشت. از دیگر فاکتورهای انتخاب تم تولد و تزیین تولد بر اساس آن، می‌توان جنسیت، علایق و سلیقه فردی که قرار است تولد برای وی برگذار شود را نام برد.

در ادامه چند تم تولد بسیار زیبا را برای شما معرفی خواهیم کرد که شما می‌توانید برای تولد عزیزتان از آن‌ها استفاده کنید. بهتر است تزیین تولد براساس تم را خودتان انجام ندهید زیرا بر خلاف تصور هم هزینه زیادی خواهد داشت و هم زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. برای پیاده‌سازی تم تولد خود از تیم‌های فعال در این حوزه کمک بگیرید تا هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

تم پری دریایی، تمی خاص برای دختر خانم‌ها:

پری دریایی از جمله شخصیت‌های مورد علاقه دختران جوان می‌باشد زیرا نماد زیبایی و مهربانی تلقی می‌شود. با توجه به این گفته‌ها به نظر می‌رسد استفاده از این تم در تولد دختران بسیار عاقلانه می‌باشد و می‌تواند تمامی خواسته‌ها را برآورده کند. این تم قابلیت انعطاف‌پذیری برای سنین مختلف را دارا می‌باشد و شما می‌توانید بر اساس سن دختر تزیینات را انجام دهید. این تم شامل کارت دعوت به شکل پری دریایی، کیک مخصوص، تزیینات و بادکنک‌آرایی‌های مناسب برای تم پری دریایی می‌باشد.

تم تولد تاج مخصوص پسران:

اگر قصد دارید برای پسر خود جشن تولدی شاهانه برگزار کنید پیشنهاد ما به شما تم تولد تاج می‌باشد. تاج نماد پادشاهی و شاهزادگی است و برای تولد پسران بسیار مناسب. این تم شامل کارت دعوت‌هایی با نماد تاج می‌باشد و بادکنک‌آرایی آن نیز به این شکل انجام خواهد شد.

تم تولد زنبوری:

دختران علاقه شدیدی به انیمیشن‌ها و کارتون‌ها دارند و بر اساس داستان‌های آن‌ها نیز شروع به خیال پردازی می‌کنند. یکی از شخصیت‌های دخترانه اکثر کارتون‌ها و انمیشن‌ها که همیشه نقشی مثبت نیز دارد زنبور می‌باشد. پس انتخاب تم تولدی با نماد زنبور می‌تواند ایده خوبی برای تزیین تولد دختر خانوم‌ها باشد. علاوه بر این‌ها ترکیب دو رنگ سیاه و زرد که نمادهای زنبود می‌باشد جلوه‌ای زیبا را بوجود می‌آورد و می‌تواند به صورت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد.اگر قصد تولد گرفتن برای دختر خود را دارید این تم را نیز می‌توانید انتخاب کنید.

با ۳ تم زیبا برای تولد آشنا شدید، تم‌های دیگری که می‌توانیم به شما معرفی کنیم عبارت‌اند از:

  • تم تک شاخ
  • تم تولد کیتی
  • تم پرانه
  • تم تولد کاکتوس

انتخاب بین این تم‌ها بسیار سخت خواهد بود اگر تمایل به برگزاری تولدی خاطره‌انگیز داشته باشید. تیم روسیلی می‌تواند با تجربه و سابقه طولانی خود در برگزاری تولدها به شما در این انتخاب کمک شایانی کرده و پیاده‌سازی آن را نیز به عهده بگیرد. اگر به دنبال برگزاری تولدی متفاوت و خاص هستید حتما وبسایت روسیلی را مشاهده کرده و با مشاوران آن مشورت کنید.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است