خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » تقدیر از استاد هوشنگ ظریف و استاد محمدرضا درویشی
تقدیر از استاد هوشنگ ظریف و استاد محمدرضا درویشی

تقدیر از استاد هوشنگ ظریف و استاد محمدرضا درویشی

 تقدیر از استاد هوشنگ ظریف و استاد محمدرضا درویشی

چهارم مهرماه- در تالار وحدت تهران با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» و با هدف تقدیر از یک سال فعالیت اهالی موسیقی درحالي برگزار خواهد شد كه در آن از مقام هنري استاد «هوشنگ ظريف» و همچنين «محمدرضا درويشي» تقدير مي‌شود.

همچنين دو جايزه‌ي ويژه به «بهروز غريب‌پور» – به خاطر فعاليت‌هاي سال‌هاي اخيرش در زمينه‌ي اجراي اپراهاي عروسكي- و «ناصر فرهودي» – صدابردار باسابقه- اهدا خواهد شد. كارگرداني هنري اين مراسم را چون دو جشن پيشين«مجيد بررزگر» برعهده دارد و مانند سال گذشته «احسان كرمي» اجراي مراسم را انجام مي‌دهد. اجرای موسیقی زنده و چند بخش غافلگیرکننده دیگر، سایر قسمت‌های این مراسم را تشکیل می‌دهند.

برگزیدگان این مراسم همانند سال‌های گذشته طی یک نظرسنجی بزرگ و فراگیر با حضور بیش از یک‌صد و پنجاه هزار نفر (در شاخه مردمی) و بیش از یک‌صد و پنجاه نفر از کارشناسان فعال و خبره موسیقی در کنار خبرنگاران و منتقدان این حوزه (در شاخه کارشناسی) انتخاب می‌شوند. نظرسنجی مردمی از هفته دوم مردادماه در سایت «موسیقی ما» آغاز شده و قرار بود تا پایان همان ماه ادامه داشته باشد که به دلیل استقبال خوب، تا پایان شهریورماه تمدید شد.

در این ضیافت فرهنگی تندیس‌های طلایی در رشته‌های مختلفی نظیر آلبوم برگزیده موسیقی (در هفت ژانر)، آهنگساز برگزیده (پاپ، سنتی و تلفیقی)، تنظیم‌کننده پاپ، شاعر و ترانه‌سرا، ناشر و کنسرت‌گذار و… به هنرمندان اهدا خواهد شد.

لیست کامل کارشناسان و اهالی موسیقی که در نظرسنجی بزرگ سایت موسیقی ما برای انتخاب بهترین‌های موسیقی سال ۹۳ شرکت کرده‌اند فردا در سایت منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است