خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » «بهزاد عبدی» موسیقی سریال «مرد» را می‌سازد
«بهزاد عبدی» موسیقی سریال «مرد» را می‌سازد

«بهزاد عبدی» موسیقی سریال «مرد» را می‌سازد

«بهزاد عبدی» موسیقی سریال «مرد» را می‌سازد

«بهزاد عبدی» – آهنگساز- ساخت موسیقی سریال «مرد» به کارگردانی «فریدون حسن‌پور» را به نیمه رساند و قرار است «محمد معتمدی» به عنوان خواننده‌ی تیتراژ این اثر باشد. این در حالی است در اواخر سال گذشته تریو پیانوی «مِدِرُ» متشکل از فارغ‌التحصیلانِ کنسرواتوار چایکوفسکی، قطعه‌ای از این آهنگساز را در تالار رودکی به اجرا درآوردند. در آن کنسرت رپرتواری از آثار کلاسیک تا معاصر با قطعاتی از هایدن، راخمانینف و شوستاکوویچ به همراه پیانو تریو از بهزاد عبدی اجرا شد. «عبدی» از اواسط اسفندماه ساختِ موسیقی این سریال را آغاز کرده و هم‌زمان حسین مهدوی صداگذاری، احسان جعفری تدوین و فرشاد والایی کار جلوه های ویژه سریال آن را انجام می‌‌دهند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «یک معلم جوان به ناچار باید به مدت یک سال در دبیرستان دورافتاده کوهستانی روزگار بگذراند. دوستی او با پزشکی که در آن منطقه به تنهایی زندگی می کند، داستان قصه «مرد» را شکل می‌دهد.»‌

در این سریال بازیگرانی چون پژمان بازغی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، کریم قربانی، نسرین بابایی، مهدی بوستان پرور، مهشید مرندی کهن، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرانه به نهاد، بهمن صادق حسنی، مسعود بدر طالعی، سید رسول برسان حضور دارند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است