خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » استیج‌ها با طراوت بهار جان می‌گیرد
استیج‌ها با طراوت بهار جان می‌گیرد

استیج‌ها با طراوت بهار جان می‌گیرد

استیج‌ها با طراوت بهار جان می‌گیرد

خواننده‌ها و گروه‌های مختلف موسیقی در دو هفته تعطیلات سال نو ماراتن سنگینی داشتند! آنها در دهها شهر شمال و جنوب کشور و همچنین پایتخت اجراهای متعددی را روی صحنه بردند و از نیمه فروردین فاز جدید کنسرت‌های خود را این بار در نقاط متنوع‌تری از ایران برگزار می‌کنند. اجراهای بهار ۹۶ حائز یک نکته بسیار مهم است. آن هم اینکه پس از سه سال و نیم قرار است دوباره کنسرت‌های پاپ در برج میلاد برگزار شود. آبان ۹۲ آخرین اجرای پاپ غیرجشنواره‌ای روی صحنه این سالن رفت و در ادامه فقط اجراهای ارگانی و کنسرت‌های پاپ جشنواره‌های نوروزی و موسیقی فجر در این سالن برگزار می‌شد.

  • *استاد کیهان کلهر

استاد «کیهان کلهر» در سال ۹۶ اجراهای پردگیان باغ سکوت را در نقاط مختلف ایران روی صحنه می‌برد. تا کنون برگزاری کنسرت‌های این موزیسین سرشناس در شهرهای رشت برای ۳۰ فروردین، کاشان برای اول اردیبهشت، شیراز برای سوم اردیبهشت، اصفهان برای پنجم اردیبهشت و یزد برای ششم اردیبهشت قطعی شده است. کیهان کلهر و «علیرضا قربانی» هم به زودی در آمریکا و کانادا یک تور بزرگ خواهند داشت.

  • *محمد معتمدی

«محمد معتمدی» زمستان ۹۵ تور کنسرت‌های کویر را در تهران و چند شهر دیگر ایران برگزار کرد. اجراهای او در تالار وحدت پایتخت با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و او همان زمان قول تمدید کنسرت‌های کویر در تهران را داد. حالا قرار است که این خواننده روز ۱۰ اردیبهشت به وعده‌اش عمل کند و دوباره در این سالن روی صحنه برود. البته با توجه بازخوردهای کنسرت قبلی محمد معتمدی احتمال افزایش تعداد روزهای برگزاری برنامه‌های این خواننده در تهران بسیار زیاد است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او به زودی در نقاط دیگر کشور هم روی صحنه خواهد رفت.

  • *ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «شهرداد روحانی» روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین با اجرای آثار موتزارت، چایکوفسکی و کرساکف در تالار وحدت اجرای برنامه دارد. البته شهرداد روحانی روز ۱۴ اردیبهشت رسیتال پیانو در سالن سلمان هراتی شهر ساری خواهد داشت.

  • *استاد ایرج

کنسرت‌های سال ۹۶ استاد «حسین خواجه‌امیری» از روز ۱۹ فروردین و به میزبانی شهر قزوین آغاز می‌شود. پهلوان آواز ایران در سالن کوثر این شهر قطعات خاطره‌انگیزش را اجرا خواهد کرد و با مخاطبانش خاطره‌بازی می‌کند.

  • *سالار عقیلی

تالار وحدت تهران طی روزهای ۸ و ۹ و ۱۰ اردیبهشت پذیرای کنسرت «سالار عقیلی» خواهد بود. این خواننده مطرح موسیقی اصیل ایرانی قرار است در این برنامه با رپرتواری متفاوت میزبان دوستداران آثارش باشد.

  • *سیمین غانم

«سیمین غانم» طی روزهای ۲۱ و ۲۲ و ۲۸ اردیبهشت کنسرت آثار نوستالژیکش را در تالار وحدت برگزار خواهد کرد. این برنامه ویژه بانوان در ساعت ۱۴:۳۰ روزهای مذکور روی صحنه می‌رود.

  • *محمد علیزاده

پرفروش‌ترین خواننده پاپ سال ۹۵ باز هم پرقدرت وارد صحنه خواهد شد. «محمد علیزاده» پس از دهها سانس اجرای موفق در ایام نوروز، طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ فروردین میزبان دوستدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهد بود. کنسرت‌هایی که با همت شرکت «ایران گام» به مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» برگزار می‌شود و تمامی بلیت‌های آن به اتمام رسیده است. این خواننده سپس به غرب ایران سفر می‌کند و روز ۲۱ فروردین در سالن قلاویزان شهر ایلام روی صحنه خواهد رفت. بلیت‌فروشی کنسرت ۳۰ فروردین محمد علیزاده هم به زودی آغاز می‌شود. او در این تاریخ مهمان مردم شهرستان شهریار است و با آنها در سالن خلیج فارس دیدار می‌کند.

  • *حامد همایون

پدیده موسیقی پاپ در سالی که گذشت رکورددار برگزار کنسرت در جشنواره نوروزی کیش بود. او البته در شمال ایران هم اجرای متعددی را روی صحنه برد و چندی پیش هم با دروغ سیزده خود که برگزاری کنسرت رایگان در تهران بود خبرساز شد! «حامد همایون» طی روزهای ۱۶ و ۱۷ فروردین در سالن سینما جهان‌نما شهرستان چالوس روی صحنه می‌رود. او در ادامه به همراه گروهش برای اجرای چهار سانس کنسرت دیگر راهی زنجان می‌شود. اجرای حامد همایون در روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین و به میزبانی سالن هلال‌احمر شهر زنجان برگزار خواهد شد. یکی دیگر از شهرهایی که برای برگزاری ادامه تور کنسرت‌های آلبوم «دوباره عشق» همایون قطعی شده گرگان است. مخاطبان گلستانی او روز ۱۲ اردیبهشت و در سالن نه دی به تماشای اجرای زنده خواننده محبوبشان می‌نشینند.

  • *محسن یگانه

پس از لغو برخی اجراهای نوروزی محسن یگانه و ایجاد شایعات گوناگون در مورد بیماری حنجره‌اش، شروع بلیت‌فروشی دور جدید اجراهای این خواننده به تمام حرف‌ و حدیث‌ها پایان داد. محسن یگانه در روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین در سالن ذوب‌آهن شاهرود روی صحنه خواهد رفت. او سپس به میزبانی سالن بانک صادرات شهرستان خرم‌آباد کنسرتش را برگزار می‌کند. برج میلاد تهران هم یکی دیگر از مقصدهای این خواننده برای اجرای کنسرت است. او طی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت در این سالن برنامه دارد و بلیت‌های چهار سانس کنسرت تهران یگانه به اتمام رسیده است.

  • *امید حاجیلی

آقای پرانرژی موسیقی پاپ فاز دوم کنسرت‌های بهاری خود را از روز ۲۱ فروردین آغاز می‌کند. «امید حاجیلی» در این روز ریتم آهنگ‌های خود را در میان مردم خونگرم شهر اهواز و به میزبانی سالن گیت بوستان طنین‌انداز می‌کند. حاجیلی و گروهش ۲۸ فروردین در قلب کویر ایران اجرای زنده دارند. کنسرت او روز ۲۸ فروردین در سالن هلال احمر شهر کرمان برگزار می‌شود.

  • *علی زندوکیلی

خواننده آلبوم «رویای بی‌تکرار» تور کنسرت‌هایش را از روز ۲۷ فروردین و سالن ارشاد شهرستان گنبد کاووس آغاز می‌کند. «علی زندوکیلی» سپس در استان همجوار گلستان برنامه دارد و عاشقانه‌هایش را در شهرستان بابلسر اجرا می‌کند. کنسرت او ۲۸ فروردین در سالن میزبان این شهر برگزار خواهد شد.

  • *کاوه آفاق

بالاخره و پس از مدت‌ها «کاوه آفاق» در تهران کنسرت بزرگی خواهد داشت. خواننده «با قرص‌ها می‌رقصد» روز ۲۰ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت کنسرتش را روی صحنه می‌برد. البته آفاق روز ۲۱ فروردین هم مهمان مردم دیار باران خواهد بود. کنسرت این خواننده ۲۱ فروردین در سالن نامجو شهر رشت برگزار می‌شود.

  • *حامی

تور اجراهای زنده «حامی» از شمال ایران آغاز می‌شود. این خواننده ۳۱ فروردین در تالار ابریشم شهر رشت روی صحنه خواهد رفت. مقصد بعدی او هم تهران و تالار وحدت است. حامی طی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت کنسرت خاطره‌انگیزش را در این تالار نوستالژیک برگزار می‌کند.

  • *رستاک حلاج

«رستاک حلاج» در آخرین روزهای پاییز سال قبل اولین اجرای زنده خود را برگزار کرد و قرار بود به دلیل استقبال خوب از اجرایش باز هم در تهران برنامه داشته باشد. اما بالاخره اجرای دوباره او به دومین ماه بهار موکول شد و او روز ۸ اردیبهشت با همت شرکت «آوای باران» روی صحنه می‌رود. در این کنسرت «فیروز ویسانلو» رهبر ارکستر رستاک است.

  • *احسان خواجه‌امیری

«احسان خواجه‌امیری» پس از یک نوروز فعال ظاهراً فروردین آرامی را پیش‌رو خواهد داشت. چون تا این لحظه فقط کنسرت او در شهر تبریز قطعی شده است. احسان خواجه‌امیری ۲۱ فروردین با قطعات آلبوم «سی‌سالگی» عازم خطه آذربایجان می‌شود و در تالار چیچک تبریز روی صحنه می‌رود.

  • *فرزاد فرزین

«فرزاد فرزین» که این روزها مراحل تولید آلبوم جدیدش را دنبال می‌کند در اولین روز از دومین ماه سال با گروهش عازم شهر قزوین می‌شود. او در سالن نمایشگاه بین‌المللی این شهر با آثار پرخاطره خود از دوستدارانش میزبانی می‌کند.

  • *حسین صفامنش

«حسین صفامنش» روز اول اردیبهشت با گروه سازوژین روی صحنه می‌رود. این کنسرت موسیقی کردی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

  • *گروه نغمه‌های سکوت

گروه نغمه‌های سکوت به سرپرستی و آهنگسازی «نگار دستمالچی» ۳۱ فروردین در فرهنگسرای نیاوران اجرای زنده خواهد داشت. این گروه با آواز «دانیال معمارنژاد» قطعات موسیقی اصیل ایرانی را روی صحنه می‌برد.

  • *گروه آرون

گروه موسیقی «آرون» به خوانندگی «حجت دهباشی» ۲۲ فروردین در تهران روی صحنه می‌رود. این برنامه به میزبانی تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

  • *کُر فلوت تهران

کُر فلوت تهران به سرپرستی «فیروزه نوایی» در تالار رودکی تهران اجرای زنده دارد. این گروه بزرگ ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت قطعاتش را برای دوستداران این سبک روی صحنه خواهد برد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است