خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » آلبوم «۹۴» با صدای بنیامین
آلبوم «۹۴» با صدای بنیامین

آلبوم «۹۴» با صدای بنیامین

آلبوم «94» با صدای بنیامین

چهارمین آلبوم بنیامین از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

آلبوم «۹۴» چهارمین آلبوم رسمی «بنیامین بهادری» در بیست و چهارمین روز ماه چهارم سال نود و چهار به بازار آمد تا دوستداران این خواننده دست پخت جدید این خواننده را در حالی شاهد باشند که بنیامین شب گذشته ایران را برای برگزاری تور آمریکا و کانادای خود ترک کرد و در ساعات پایانی شب گذشته پیام خود درباره انتشار آلبوم جدید به دوستدارانش داد و نوشت: «مدیون اید اگر فکر کنید این همه چهار از طرف ما عمدی بوده. صبح چهارشنبه آخرین نظریه گروه «بنیامین موزیک» در مورد عشق منتشر می شود. امیدوارم همه دوستش داشته باشید.»

این آلبوم با ۹ قطعه به نام های «اشکال، تظاهر، حواسم به توئه، دوره های عاشقی، بارانا، مه آلبود، آهنگ شماره چهار، عاشق مثل ماه، به من اعتماد کن» منتشر شده است. بنیامین در قسمت هایی از آلبوم جدیدش اشعاری به زبان انگلیسی دارد که خواننده این بخش ها «استیو آوانسیان» نوازنده درامز گروه «بنیامین موزیک» است.

«استیو آوانسیان» در سه قطعه از این آلبوم به عنوان خواننده حضور دارد و کلیه ترانه های آلبوم «۹۴» از سروده های «فرید احمدی» است. «محمد موجرلو» هم تنظیم قطعات این آلبوم را به عهده داشته است. شاعر بخش های انگلیسی این آلبوم نیز «فاطمه احمدی» است.

میثم مروستی، هومن نامداری، پاشا هنجنی،آرش سعیدی، علیرضا میر آقا، آلن بارسخیان و علی منصوری از جمله نوازنده هایی هستند که این اثر ساز زده اند. «سلیم احمدی» (مدیر برنامه های بنیامین)، «مستانه مهاجر» (کارگردان هنری) و «مسعود داعی» (مدیر اجرایی) از دیگر همکاران بنیامین در این آلبوم هستند که به تهیه کنندگی «بنیامین موزیک» و در استودیو مرحوم «نیما وارسته» تهیه و ضبط و تولید شده است.

بنیامین بهادری دو روز مانده به انتشار این آلبوم در نشست خبری این اثر درباره آلبوم «۹۴» گفته بود: «این آلبوم بدون شک بهترین آلبوم من است. اعتقاد دارم که در مبحث همه‌گیری اجتماعی، توانایی این را دارد که بار دیگر موفقیت آلبوم اول من را تکرار کند.»

شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» وظیفه توزیع این آلبوم را در بازار موسیقی کشور برعهده دارد و سایت «موسیقی ما» ضمن تبریک به بنیامین و تمام دست اندرکاران آلبومش، از تمام دوستداران موسیقی تقاضا دارد جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

اشتراک گذاری مطلب

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است