خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » آلبوم «عماد طالب‌زاده» چه زمانی منتشر می‌شود؟
آلبوم «عماد طالب‌زاده» چه زمانی منتشر می‌شود؟

آلبوم «عماد طالب‌زاده» چه زمانی منتشر می‌شود؟

آلبوم «عماد طالب‌زاده» چه زمانی منتشر می‌شود؟

«عماد طالب‌زاده» آخرین اجرای پاپ پایتخت پیش از ماه مبارک رمضان را روی صحنه برد. این خواننده شامگاه روز چهارم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت شرکت «رویال هنر پارس» روی صحنه رفت. او در این برنامه منتخبی از تک‌قطعات جدید و خاطره‌انگیز سال‌های گذشته خود را برای دوستدارانش خواند و ارکستری به رهبری «انوشیروان تربتی» او را همراهی کردند. طالب‌زاده این برنامه را با قطعه شاد «بیا عشقم» آغاز کرد و اجرای زنده خود با قطعه پرطرفدار «همه چی آرومه» به پایان رساند.

عماد طالب‌زاده در حالی برنامه خود را روی صحنه برد که یکی از معدود خواننده‌هایی است که بدون آلبوم موفق به برگزاری کنسرت می‌شود. البته این خواننده طی سال‌های فعالیت خود تک آهنگ‌های زیادی منتشر کرده که برخی از آنها مخاطبان زیادی هم داشته‌اند و مورد علاقه طرفدارانش است. اما سوال مهم این روزهای طرفداران عماد طالب‌زاده این است که آلبوم او چه زمانی منتشر می شود؟ این موضوع در کنسرت هم از سوی برخی دوستدارانش عنوان شد و این روزها در صفحات طرفدارانش هم شاهد این سوال هستیم.

میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، پیام هوشمند (گیتار)، محسن خاش و رادین یوسفیان (پرکاشن)، احسان امیدی (گیتار باس)، عرفان پاشا (ویولن)، روزبه پهلوانی‌نژاد (درامز)، ارشیا وادی (ترومپت)، محمد مرتضوی (ترومپت)، مهدی گل‌کرمی (ترومبن) و انوشیروان تربتی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) اعضای ارکستر عماد طالب‌زاده در این برنامه بودند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است