خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه » اخبار موسیقی » آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق منتشر شد
آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق منتشر شد

آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق منتشر شد

آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق منتشر شد

دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به نام «شال» از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

دومین آلبوم این خواننده پاپ – راک در حالی از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شده که این خواننده پیش‌تر آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» را دو سال پیش روانه بازار موسیقی کشور کرده بود و کنسرت‌های زیادی را نیز در تهران روی صحنه برده است. آلبوم «شال» جدیدترین اثر رسمی آفاق در ده قطعه به نام‌های: شال، ملودی، باشگاه بازنده‌ها، امسال، تو، غم بی‌پایان، پرانتز، دل، منجی و مرز مرده منتشر شده است که آهنگسازی کلیه قطعات این آلبوم را خود کاوه آفاق بر عهده داشته است.

علی توده فلاح ترانه سرایی است که ترانه یکی از قطعات این آلبوم را سروده و بقیه ترانه‌ها از سروده‌های خود آفاق است. آرمان مهربان، اشکان دباغ، آرین نائینی، شهاب آفاقی و پدرام آزاد نیز در بخش تنظیم با این هنرمند در آلبوم جدیدش همکاری کرده‌اند.

کاوه آفاق که در تمام کنسرت‌ها و اجراهای زنده‌اش با ساق‌بندهایی به زنگ پرچم ایران ظاهر شده است، این بار نیز در پوستر آلبوم جدیدش این ماجرا را تکرار کرده است تا بار دیگر میزان علاقه این خواننده به کشورش مشخص شود.

آفاق در این باره معتقد است: « هرکس که من را از نزدیک میشناسد، می‌داند که من شدیدا آدم وطن پرستی هستم و از چند سالِ پیش که اولین ویدئو هایم پخش میشد، این ساق بند ها را در دستم می‌انداختم و به هر حال به نوعی سعی داشتم با آن ملیت وعلائق وطن پرستی خود را نشان دهم. شاید هم یک جور کاراکتر سازی باشد که به هر حال به نظرم تاثیر خوبی در بهتر دیده شدن کارهایم داشت. جالب است بدانی من حتی زمانی که خارج از ایران بودم و مشغول برخی کارهای موسیقی شده بودم، این ساق بندها را در دستم می انداختم که از همان زمان دیگر به نوعی به آنها عادت کرده ام.»

او درباره آلبوم جدید خود نیز می‌گوید: «این آلبوم شامل چند کار قدیمی و پرخاطره من در کنار آثار جدید است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.»

گفتنی‌ست مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق چهارشنبه ۱۳ تیر ماه در شهر کتاب «ابن سینا» واقع در شهرک غرب از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰ برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به تهیه کنندگی محمدحسین توتونچیان و مدیریت اجرایی محسن هردان تهیه و تولید شده است و از سوی پخش هنر اول روانه بازار موسیقی کشور شده است.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است