خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » آغاز فعالیت‌های بین المللی خواننده آلبوم رویای تکرار
آغاز فعالیت‌های بین المللی خواننده آلبوم رویای تکرار

آغاز فعالیت‌های بین المللی خواننده آلبوم رویای تکرار

آغاز فعالیت‌های بین المللی خواننده آلبوم رویای تکرار

ابراز تمایل چند کمپانی ترکیه‌ای برای برخی همکاری‌ها با خواننده آلبوم «رویای بی‌تکرار» و انتشار برخی تصاویراز حضور این خواننده در کشور ترکیه در فضای مجازی شایعات فراوانی را در پی داشته است.

علی زندوکیلی این روزها به دعوت چند کمپانی ترکیه‌ای در استانبول به سر می‌برد و در حال ضبط و تهیه آثاری جدید با همکاری آرتیست‌های این کشور است.

حسنو شنلن دریجی ( Hüsnü Şenlendiric) یکی از مهم ترین موزیسین‌های ترکیه‌ای است که انتشار تصاویر دو نفره هنرمند با زندوکیلی شایعات مختلفی را باعث شده است. «حسنو» نوازنده‌ی قهار کلارینت ترکی و آهنگسازی پرآوازه در ترکیه است . وی دانش آموخته‌ی کنسرواتوار دولتی موسیقی ترکیه در دانشگاه فنی استانبول است و تا کنون در صدها فستیوال موسیقی هنرنمایی کرده است . او مدتی با پدرش در گروه Laço فعالیت داشته اما کم کم گروه های مختلفی چون Sulukule ، Laço Tayfa و Hüsnü Şenlendirici & Saz Arkadaşları را شکل داد و علاوه بر همکاری با هنرمندان مختلف ترکی ، در فستیوال های متعدد برون مرزی هنرنمایی کرد .

محمود شبیری (مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی) شب گذشته در گفتگو با ما درباره روند فعالیت‌های جدید علی زندوکیلی گفت: «موسیقی علی زندوکیلی در ترکیه طرفداران زیادی دارد. در کنسرت‌های قبلی پذیرای مدیران چند کمپانی ترکیه‌ای در برج میلاد بودیم و آنها ازنزدیک کنسرت علی را تحت نظر داشتند. یکی از همین کمپانی‌ها چندی پیش در یک دعوت رسمی از ما خواست که به ترکیه بیائیم و این روزها مشغول آغاز برخی همکاری‌ها در این کشور هستیم که به زودی جزئیات بیشتری از آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.»

وی افزود: «این همکاری‌ها در قالب همکاری با تنظیم کننده و موزیسین و آرتیست‌های ترک خواهد بود و اتفاقات مثبت جالبی در آستانه وقوع است.»

گفتنی‌ست این خواننده در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه در برح میلاد جدیدترین کنسرت خود را روی صحنه خواهد برد. علی زندوکیلی به تازگی موزیک ویدئو و تک آهنگ «ستارخان» را منتشر کرده است.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است