خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » گروه «دال» در زمستان از «گذر اردیبهشت» و عاشقانه‌هایش می‌خواند
گروه «دال» در زمستان از «گذر اردیبهشت» و عاشقانه‌هایش می‌خواند

گروه «دال» در زمستان از «گذر اردیبهشت» و عاشقانه‌هایش می‌خواند

گروه «دال» در زمستان از «گذر اردیبهشت» و عاشقانه‌هایش می‌خواند

کنسرت زمستانی گروه «دال» در  تهران برگزار خواهد شد. خالقان آلبوم «گذر اردیبهشت» طی روزهای یازده و دوازده دی‌ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌روند و با دوستدارانشان خاطره‌بازی خواهند کرد. فروش بلیت‌های این اجرا از روز شنبه سیزدهم آذرماه آغاز شده و علاقه‌مندان  برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی و مراکز فروش مراجعه نمایند. اجرای آینده گروه «دال» در حقیقت تمدید کنسرت شهریورماه محسوب می‌شود. آنها روز ۲۷ شهریور در تالار وحدت روی صحنه رفتند و آن کنسرت با وجود استقبال بسیار خوب مخاطبان و فروش سریع بلیت‌هایش، به دلیل فشردگی برنامه‌های تالار تمدید نشد.

مجید روغنی درباره برگزاری کنسرت این گروه در تالار وحدت گفت:«۱۱ و ۱۲ دی‌ماه امسال کنسرت گروه «دال» را در تالار وحدت تهران برگزار خواهیم کرد. کنسرت شهریورماه این گروه با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد اما به دلیل تعدد برنامه‌های تالار وحدت، موفق به تمدید آن اجرا تا قبل از ماه محرم نشدیم. به همین دلیل اعضای این گروه در اولین ماه از فصل زمستان در تالار وحدت با مخاطبان دیدار خواهند کرد.»

او همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار «موسیقی ما» مبنی بر حضور یا عدم حضور این گروه در جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد:«علاقه‌مند بودیم امسال در جشنواره موسیقی فجر حضور داشته باشیم و درخواست برای اجرا هم داشتیم. اما به دلیل مشکلات عدم حضور کامل گروه در این بازه زمانی، متأسفانه فرصتی برای دیدار با مخاطبان در جشنواره موسیقی فراهم نشده است.

یکی از نکات اجرای گذشته گروه «دال» که مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت، کارگردانی و طراحی متفاوت استیج بود. به همین دلیل این روزها تیم اجرایی و دست‌اندرکاران کنسرت «دال» در حال برنامه‌ریزی برای جلوه‌های بصری متناسب با قطعات رپرتوار هستند. این بار هم همانند اجرای قبلی، «رضا موسوی» وظیفه کارگردانی برنامه را بر عهده دارد و طراحی اتفاقات کنسرت آینده «دال» را آغاز کرده است. از سوی دیگر در کنسرت قبلی این گروه، «کیان پورتراب» به عنوان خواننده مهمان روی صحنه حاضر شد و حال باید دید اعضای «دال» برای بخش موسیقایی اجرای دی‌ماه خود چه سورپرایزهایی را تدارک دیده‌اند.

 

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است