خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » «همدرد پاییزم، همراه این برگا، اشکامو می‌ریزم…»
«همدرد پاییزم، همراه این برگا، اشکامو می‌ریزم…»

«همدرد پاییزم، همراه این برگا، اشکامو می‌ریزم…»

«همدرد پاییزم، همراه این برگا، اشکامو می‌ریزم...»

اولین و شاید آخرین کنسرتهای پاییزی سال ۹۴ «محمد علیزاده» در تهران برگزار شد. این خواننده که این روزها به یکی از فعال‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران تبدیل شده و در نقاط مختلف کشور به اجرای زنده پرداخته است، ۱۱ و ۱۲ مهر ماه به همت موسسه «ایران‌گام» به مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی استیج رفت.

این اولین کنسرتِ تهران علیزاده در فصل مورد علاقه‌اش (پاییز) بود و با توجه به فرارسیدن ماه‌های محرم و صفر، احتمالاً آخرینِ آنها نیز خواهد بود.

علیزاده «کجا میری» را برای آغاز کنسرت اخیرش انتخاب کرد. قطعه ای که اخیراً منتشر شد و مانند اثر قبلی او (همینه که هست) مورد استقبال قرار گرفته است. «دل بی تو غم زده»، «اشتباه» و «غم دنیاست» قطعاتی بودند که بدون توقف و به دنبال هم اجرا شدند و قطعات «با اینکه تنهایی»، «حس آرامش» و «می‌شه نگام کنی» در بخش آنپلاگد به اجرا درآمدند.

«هواتو کردم»، «این اولین باره»، «خیلی برام عزیزه خاطرت»، «فکرشم نکن»، «شهر باران»، «بی حوصله»، «برگرد»، «همینه که هست» و «جز تو» دیگر قطعات این کنسرت بودند و قطعه «کجا می‌ری» در پایان کنسرت بار دیگر اجرا شد.

خواننده «دلت با منه» با ابراز خوشحالی از دیدار مخاطبانش در فصل پاییز، در حالی که استیج نیز طوری طراحی شده بود که فضایی پاییزی را القا کند، پیش از اجرای قطعه «زخم» گفت: «پاییز فصل محبوب من است. همه ی کارهایی که ساخته ام را دوست دارم اما همیشه بهترین آثارم را در این فصل ساخته‌ام و به همین خاطر جورِ دیگری دوستش دارم و نمی‌توانم این حس را نادیده بگیرم.»

علیزاده در بخش دیگری از کنسرت گفت: «من در زندگی شخصی، همین آدمی هستم که روی استیج می‌بینید. فقط لباس‌هایم عوض می‌شوند و در خانه از این لباس‌ها نمی‌پوشم!»

او با ابراز خرسندی از حضور خانواده‌ها در کنسرت‌هایش، گفت: «من در موسیقی ادعایی ندارم و پُز نمی‌دهم. تنها پُزِ من جلوی دوستانم، حضور پدر و مادرها در کنسرت‌هایم است که واقعاً برایم شیرین و باعث افتخار است. شاید این به این دلیل باشد که من خیلی «بچه ننه» هستم! مطمئنم اگر این روزها را می‌بینم به خاطر دعای پدر و مادرم است.»

امیرحسین اویسی (نوازنده کیبورد و تنظیم‌کننده برخی قطعات)، عظیم روحانی (گیتار)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، محمد شعبانی (پرکاشن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، ایمان ذاکری (درامز)، اشکان موسوی (ویولن)، سعید عباسی (کیبورد) و اشکان صدیق آذر (لانچ‌پد)، نوازندگان گروه محمد علیزاده بودند که همراه با سولونوازی در بخشی با عنوان Show Time توسط این خوانند معرفی شدند. علیزاده با تمجید از اعضای گروهش گفت: «به جرأت می‌گویم که ارکستر من یکی از سه ارکستر برتر پاپ ایران است و این البته ربطی به من ندارد و به خاطر توانمندی‌های خود بچه ها است. جالب آن‌که اعضای این گروه از نقاط مختلف کشور هستند. این گروه، خانواده‌ی دوم من است و من به وجودشان افتخار می‌کنم.»

بهاره افشاری، مهرداد میناوند، سینا شعبانخانی و شهرام محمودی (ملی‌پوش والیبال) از جمله میهمانان این کنسرت بودند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است