خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » مسترکلاس آواز «نیما مسیحا» در تالار رودکی برگزار شد
مسترکلاس آواز «نیما مسیحا» در تالار رودکی برگزار شد

مسترکلاس آواز «نیما مسیحا» در تالار رودکی برگزار شد

مسترکلاس آواز «نیما مسیحا» در تالار رودکی برگزار شد

مستر کلاس و کارگاه دو روزه تخصصی آواز «نیما مسیحا»، زیر نظر مرکز آموزش بنیاد فرهنگی هنری بنیاد رودکی طی روزهای روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در تالار رودکی برگزار شد. این مستر کلاس از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۴ اردیبهشت الی ساعت ۲۱ همان روز و نیز در ادامه از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۵ اردیبهشت الی ساعت ۲۲ همان روز برگزار شد. طی این دو روز ۶۰ هنرجو از شهرهای مختلف ایران حضور داشتند.

این کارگاه دوروزه مختص آقایان بود و با هدف ارتقای سطح علمی و عملی علاقه‌مندان و فعالان عرصه خوانندگی و با هویت آموزشی و کلینیکی با مدیریت نیما مسیحا برگزار شد. نظارت کیفی و اجرایی این کارگاه بر عهده بابک شیبانی، مدیر مرکز آموزش‌های هنری بنیاد نیاوران، و یاشار درفشه مدیر اجرایی این کارگاه بود.

در این کارگاه دو روزه «ملیکا تهرانی» به عنوان مدرس آواز و سبحان اکرامی به عنوان مدرس بیان به تدریس مباحث پیشرفته آواز و اصلاح لحن و فن بیان پرداختند. در بخش کلینیک آواز هر هنرجو به مدت ۵ دقیقه با همراهی نوازندگی پیانوی رضا تاجبخش ۲ قطعه اجرا کردند. اساتید این کارگاه هم ضمن اجرای آنها راهنمایی‌هایی در زمینه رفع عیوب و اصلاح آنها بیان می‌کردند.

در پایان هم اساتید کارگاه با در نظرگرفتن نمرات و سطح علمی و اجرایی هنرجویان، «اردلان سردارشهید» از ارومیه، «حامد فقیهی» از شیراز و «ساسان علیزاده» از رشت را به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب کردند و به هرکدام لوح تقدیری اهدا شد. به نفر اول این دوره هم یک قطعه موسیقی با ملودی «علیرضا قرایی‌منش»، ترانه «حامد صوفی‌پور» و تنظیم «علیرضا شمس‌اسکندری» اهدا شد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است