خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » علیرضا عصار: بله، ترانه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران خوانده‌ام
علیرضا عصار: بله، ترانه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران خوانده‌ام

علیرضا عصار: بله، ترانه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران خوانده‌ام

علیرضا عصار: بله، ترانه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران خوانده‌ام

خواننده آلبوم «جز عشق نمی‌خوانم» پس از حواشی و شایعات اخیر در روزهای گذشته در خصوص خواندن ترانه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه در گفتگو با ما توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا عصار در خصوص اجرای ترانه‌ای برای تیم ملی فوتب ال ایران در جام جهانی گفت: «بله ترانه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران خوانده‌ام. این اثر با همکاری همراه اول تهیه و تولید شده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.»

عصار افزود: «حضور من به عنوان خواننده این اثر هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارد و هیچ مذاکره‌ای با مدیران فدراسیون نداشتم و این ترانه یک اثر کاملا مستقل است.»

غلامحسین زمان آبادی مشاور فدراسیون فوتبال در امور فرهنگی نیز در گفتگو با ما در این باره توضیح داد: «فدراسیون فوتبال در تولید این اثر هیچ نقشی نداشته و هیچ مذاکره‌ای از سوی ما نبوده و سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران با صدای سالار عقیلی روز سی اردیبهشت در تالار وحدت رونمایی خواهد شد.»

در این بین «امیر کیهان» مسئول ارتباط با رسانه‌های اپراتور همراه اول نیز معتقد است: «این آهنگ با حمایت همراه اول که اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران است تهیه شده و قرار است یکشنبه شب در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران که راهی جام جهانی روسیه است از آن رونمایی شود. این آهنگ با سرود رسمی تیم ملی که توسط فدراسیون فوتبال و بنیاد رودکی تهیه شده، تفاوت دارد.»

پیش تر علیرضا عصار سرود رسمی تیم ملی فوتیال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را خوانده بود.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است