خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » «سی سالگی» با صدای «احسان خواجه‌امیری» به بازار آمد
«سی سالگی» با صدای «احسان خواجه‌امیری» به بازار آمد

«سی سالگی» با صدای «احسان خواجه‌امیری» به بازار آمد

«سی سالگی» با صدای «احسان خواجه‌امیری» به بازار آمد

جدیدترین آلبوم «احسان خواجه‌امیری» صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

خواننده آلبوم پرطرفدار «عاشقانه‌ها» جدیدترین آلبوم خود را تحت عنوان «سی سالگی» در اختیار مخاطبین قرار داده است. این آلبوم از سوی موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» عرضه شده و شرکت «هنر اول» پخش آن در بازار موسیقی را بر عهده داشته است. مخاطبین می‌توانند با مراجعه به صفحه آلبوم «سی سالگی» در بخش آلبوم‌های سایت «موسیقی ما»، نظرات خود پیرامون این اثر را درج کرده و به آن ستاره دهند.

خواجه‌امیری که همکاری موفقی با روزبه بمانی، علیرضا افکاری و هومن نامداری در آلبوم «عاشقانه‌ها» داشت، در آلبوم جدیدش بار دیگر با این تیم همکاری کرده است.

۶ ترانه در این آلبوم را «روزبه بمانی» سروده و افشین یداللهی، عاطفه حبیبی، پویان بوترابی و زهرا عاملی دیگر ترانه‌سرایان آلبوم هستند. «علیرضا افکاری» که در آلبوم «پاییز، تنهایی» نیز بیشتر ملودی‌ها را ساخته بود، در این آلبوم با ۸ ملودی بیشتریت سهم را در این بخش دارد. فرشید ادهمی، احسان نی‌زن و احسان خواجه‌امیری نیز هر کدام یک ملودی در آلبوم «سی سالگی» ساخته‌اند که تمامی این ملودی‌ها توسط «هومن نامداری» -رهبر ارکستر احسان خواجه‌امیری- تنظیم شده‌اند و امیرحسین اکبرشاهی نیز در تنظیم قطعات ۲، ۵، ۶ و ۱۰ با او همکاری کرده است.

خواجه‌امیری میکس و مسترینگ قطعات آلبوم «سی سالگی» را به آرش پاکزاد و محمد فلاحی سپرده و قطعه «یه روزی میای» نیز توسط هومن نامداری میکس و مسترینگ شده است.

فرشید ادهمی، احسان نی‌زن، سیامک کریم‌پور، علی ضرابی، کامیار ماندگاریان و هومن نامداری از جمله همراهان خواجه‌امیری در ارکستر اختصاصی‌اش هستند که در این آلبوم نیز ساز زده اند. پرویز وزیری (فلوت)،  رضا عسگرزاده (دودوک) و میثم مروستی (سه تار) دیگر نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند.

عکاسی کاور آلبوم «سی سالگی» را «معین هاشمی‌نسب» بر عهده داشته و «بهرنگ نامداری» طراح گرافیک آن بوده است.

نکته جالب آنکه این آلبوم در دو پکیج با بسته‌بندی و قیمت متفاوت عرضه شده که در هردو پکیج دفترچه‌ای حاوی ترانه‌های آلبوم که با خودکار خوشنویسی شده‌اند گنجانده شده است. «علی فراهانی» خوشنویسی بوده که در این دفترچه شاهد هنرنمایی او خواهید بود.

آلبوم سی سالگی ۱۱ قطعه به نام‌های «سی سالگی»، «آخر همون شد»، «یه روزی میاد»، «جاذبه»، «جاده‌ای که ساخته بودم»، «بی تفاوت»، «نفس»، «آرزو کن»، «بعد تو»، «کاری کردی» و «درد عمیق» است. از میان این قطعات، «کاری کردی» به صورت تک‌آهنگ منتشر شده و «درد عمیق» این شب‌ها به عنوان تیتراژ سریال «پریا» پخش شده و مورد استقبال قرار گفته است. قطعه «سی سالگی» نیز هفته گذشته در قالب موزیک‌ویدئو منتشر شده بود .

من و بابا (۱۳۸۳)، برای اولین بار‌‌ (۱۳۸۴)، سلام آخر (۱۳۸۶)، فصل تازه (۱۳۸۷)، یه خاطره از فردا (۱۳۸۹)، عاشقانه‌ها (۱۳۹۱) و پاییز، تنهایی (۱۳۹۳)، هفت آلبومی هستند که پیش از این با صدای «احسان خواجه‌امیری» منتشر شده‌اند و واکنش‌های مختلفی نسبت به هر یک از آن‌ها وجود داشته است. با این وجود و علی‌رغم همه فراز و نشیب‌ها، خواجه‌امیری همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین هنرمندان موسیقی پاپ کشور شناخته شده و آثارش مورد توجه مخاطبین و اهالی موسیقی بوده‌اند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است