خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » در آستانه بزرگداشت استاد مجید انتظامی در حوزه هنری
در آستانه بزرگداشت استاد مجید انتظامی در حوزه هنری

در آستانه بزرگداشت استاد مجید انتظامی در حوزه هنری

در آستانه بزرگداشت استاد مجید انتظامی در حوزه هنری

آهنگساز برجسته سینمای ایران معتقد است: مجید انتظامی ساخته‌های بسیار ارزشمندی در زمینه دفاع مقدس دارد و به طور قطع ایشان یکی از چهره‌های اساسی و ماندگار موسیقی فیلم‌های سینمای ایران به حساب می‌آید.

کامبیز روشن‌روان آهنگساز برجسته سینمای ایران در خصوص نقش و اهمیت مجید انتظامی و ساخته‌هایش در سینمای ایران به سوره سینما گفت: مجید انتظامی بیشترین آثار ماندگار را در زمینه موسیقی فیلم برای سینمای ایران ساخت و یکی از چهره‌های برجسته کشورماست و همه به وجودش می‌بالیم.

عضو هیات علمی دانشکده صداوسیما در ادامه گفت: جدای از اینکه مجید انتظامی آهنگساز پرکار و خوش سلیقه و تاثیر گذار هستند؛ ساخته‌های بسیار ارزشمندی در زمینه دفاع مقدس دارد و به طور قطع ایشان یکی از چهره‌های اساسی و ماندگار موسیقی فیلم‌های سینمای ایران به حساب می‌آید و همچنین آثار دراماتیکی هم خلق کردند.

روشن‌روان ادامه داد: آهنگ‌هایی که مجید انتظامی برای فیلم‌ها و سریال‌ها ساخته بیشتر جذاب و در خاطره ملت ایران خواهد ماند و به این راحتی پاک نمی‌شود.

سازمان سینمایی حوزه هنری در نظر دارد بزرگداشت استاد مجید انتظامی را سه شنبه ۲۴ مردادماه با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه در تالار سوره حوزه هنری برگزارکند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است