خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » «حمید عسکری»؛ «از عشق» را به «نیما وارسته» تقدیم کرد
«حمید عسکری»؛ «از عشق» را به «نیما وارسته» تقدیم کرد

«حمید عسکری»؛ «از عشق» را به «نیما وارسته» تقدیم کرد

«حمید عسکری»؛ «از عشق» را به «نیما وارسته» تقدیم کرد

آلبوم «از عشق» با صدای «حمید عسکری» سرانجام منتشر شد. این اثر به تهیه کنندگی شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» تهیه و توسط شرکت «هنر اول» به مدیریت «مجید محسنی» در بازار توزیع شده است. عسکری در پنجمین آلبوم رسمی خود ۱۲ قطعه جدید با نام های «خواهش که می کنم»، «ایده آل»، «عشق تو»، «فراموشی»، «می ترسیدم»، «گریه مرد»، «عشق سابق»، «خط به خط»، «ماه من»، «از عشق»، «کناریت» و «کبریت» را به مخاطبانش ارائه کرده است. او در بخش ترانه های این مجموعه دست به تغییرات گسترده ای زده و مهمترین تفاوت از عشق نسبت به آثار گذشته این خواننده، عدم حضور خودش در بخش ترانه است.

«امیر بذرافشان»، «علی ایلیا»، «امین بامشاد»، «علی عباسی»، «کاظم موسوی» و «حمید فریزند» ترانه سراهای این مجموعه هستند. «علی بحرینی»، ترانه سرای قطعه خوشبختی»، ترانه ایده آل را با همراهی کاظم موسوی نوشته است. «حسین قربانپور» و «مهدی دارابی» سازندگان ملودی سه قطعه هستند و سایر ملودی ها توسط حمید عسکری ساخته شده است. این خواننده در بخش تنظیم ها هم با «کوشان حداد»، «شهاب اکبری»، «پوریا حیدری» و «مسعود جهانی» همکاری کرده است. «بابک ریاحی پور»، «فیروز ویسانلو»، «هومن نامداری»، «پیام طونی»، «بهنام حکیم»، «میلاد عالمی»، «کیان دارات» و «بهروز میرزایی» هم نوازندگان این آلبوم هستند.

نکته دیگر درباره از عشق این است که حمید عسکری این آلبوم را به زنده یاد «نیما وارسته»، تنظیم کننده آلبوم کما ۲ و رهبر سابق ارکستر کما، تقدیم کرده است.

اما آلبوم از عشق بر خلاف «خوشبختی» مسیر سه ساله را برای تولید سپری نکرد. پس از انتشار آلبوم خوشبختی در پانزده بهمن ۹۲، حمید عسکری به عنوان بازیگر وارد پروژه سینمایی «دو دوست» شد. او در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۳ برای اولین بار از آلبوم جدیدش به سایت «موسیقی ما» گفت. در حالی که صحبت های غیررسمی مبنی بر انتشار آلبوم پنجم عسکری در زمستان ۹۳ مطرح می شد او در تاریخ دوم اسفندماه آب پاکی را روی دست طرفدارانش ریخت. حمید عسکری ضمن اینکه برای اولین بار تیم تولید اثرش را معرفی می کرد، خبر از انتشار آلبوم در اوایل سال ۹۴ داد. او سپس در تاریخ سوم اردیبهشت ماه اعلام کرد که آلبومش با احتمال ۹۹ ممیز ۹ دهم درصد تا پانزده اردیبهشت در بازار است. این در حالی بود که روز ۱۶ اردیبهشت پوستر آلبوم از عشق برای اولین بار در سایت «موسیقی ما» رونمایی شد. پوستری که انتقاداتی را هم به دنبال داشت و سرانجام عسکری در کنسرت اول خردادماه خود دو قطعه از این آلبوم را اجرا کرد. تاریخ چهارم خرداد هم به عنوان تاریخ قطعی پخش اثر بیان شد و بالاخره پنجم خردادماه به دست مخاطبان رسید.

اشتراک گذاری مطلب

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. عالیه !
    مطلب های سایتتون رو باید با طلا نوشت !

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است