خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » اوج‌گیری «فریدون» از سالن میلاد تا تالار وحدت
اوج‌گیری «فریدون» از سالن میلاد تا تالار وحدت

اوج‌گیری «فریدون» از سالن میلاد تا تالار وحدت

اوج‌گیری «فریدون» از سالن میلاد تا تالار وحدت

کنسرت پاییزی فریدون در تهران به همت موسسه «رویال هنر پارس» و به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» برگزار شد. فریدون آسرایی هفته گذشته در حالی روی استیج سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران رفت که نمی‌دانست قرار است کمتر از ۲۴ ساعت بعد، روی استیج تالار وحدت برود و از تندیس‌های سومین جشن سالانه موسیقی ما سهمی داشته باشد.

فریدون این روزها بر خلاف سال‌های گذشته حسابی فعال شده و به دفعات در تهران و شهرستان‌ها کنسرت برگزار کرده است. او که به دوران اوج خود بازگشته، بار دیگر همراه با گروهش برای مخاطبینش در پایتخت روی استیج رفت و قطعات آلبوم «عشق یعنی…» را همراه با قطعات محبوب قدیمی‌اش همچون «گل هیاهو» و «گل نازم» به اجرا درآورد.

پدرام کشتکار و بهروز صفاریان -همکاران قدیمی فریدون که در نخستین روزهای بازگشت او به ایران و آغاز فعالیت‌های رسمی‌اش در کنارش بودند- میهمانان ویژه ی فریدون در این کنسرت بودند و او از آنها به عنوان کسانی که نقش بسزایی در ماندنش در ایران داشتند یاد کرد. عبدالجبار کاکایی دیگر میهمان این کنسرت بود که فریدون پیش از معرفی او، ترانه «بوی سیب» که با صدای او و «مهرزاد اصفهان‌پور» در آلبوم «غریبه» منتشر شده بود را دکلمه کرد. بهنام تشکر، اکرم محمدی، انوشیروان تربتی‌نژاد، بهنام کریمی، یاحا کاشانی، امید محرم‌زاده و شهروز غفوری‌نیا، سایر میهمانان فریدون در این برنامه بودند.

یک شب بعد از برگزاری این کنسرت، آلبوم «عشق یعنی…» موفق به دریافت چهار تندیس در بخش‌های مختلف نظرسنجی سالانه موسیقی ما شد. در سومین جشن سالانه موسیقی ما، تندیس‌های بهترین آلبوم پاپ و بهترین قطعه پاپ سال ۹۳ از نگاه کارشناسان و اهالی موسیقی برای آلبوم «عشق یعنی…» و قطعه «عشق یعنی…» به فریدون رسید. همچنین «بهروز صفاریان» برای تنظیم‌هایش در این آلبوم به عنوان بهترین تنظیم‌کننده پاپ انتخاب شد و ترانه «قهوه‌خانه‌ها» سروده‌ی «رسول یونان» از این آلبوم عنوان ترانه‌ی برگزیده‌ی سال را از آن خود کرد.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است