خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » انتشار آلبوم موسیقی نو در ایران
انتشار آلبوم موسیقی نو در ایران

انتشار آلبوم موسیقی نو در ایران

انتشار آلبوم موسیقی نو در ایران

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر منتشر شد، هر قطعه در این اثر توسط یکی از موسیقی‌دانان معاصر ساخته شده است که از جمله‌ی آنان می‌توان به علیرضا مشایخی، علی گرجی، فرزیا فلاح، اشکان خمسه پور، آرش عباسی و آزاد حکیم رابط اشاره کرد؛ همچنین این اثر از طریق سایت «ریتمو»، به‌صورت آنلاین و قانونی قابل دسترس است.
قطعات این آلبوم به صورت مستقل از هم هستند و هر کدام با سازبندی خاص خود و فضای جداگانه، قصد بیان تفکری مختص به خود را دارد. از پرش‌های ملودیک و هارمونیک‌ قطعه اول تا ملودی و هارمونی آشناتر و در عین حال غنی پیانو در قطعه آخر، هر کدام قصه‌ای از زبان خود بیان می‌کنند که برای مخاطب آشنا به موسیقی نو جذابیت‌های خود را داراست.
مدیتاسیون – فردا، اپوس ۱۵۶ (علیرضا مشایخی)، پلی مرفز (علی گرجی)، پشت هیچستان (فرزیا فلاح)، راه حل‌های موازی (اشکان خمسه‌پور)، مخالف مغلوب (آرش عباسی) و دگرگون آزاد حکیم رابط،‌ عناوین قطعات این آلبوم هستند.
آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر و روانه بازار موسیقی شده است

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است