خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » از صبح امروز و در ششمین سالگرد انتشار آلبوم «شانس»
از صبح امروز و در ششمین سالگرد انتشار آلبوم «شانس»

از صبح امروز و در ششمین سالگرد انتشار آلبوم «شانس»

از صبح امروز و در ششمین سالگرد انتشار آلبوم «شانس»

در ششمین سالگرد انتشار آلبوم «شانس» خواننده این آلبوم جدید‌ترین اثر خود را روانه بازار موسیقی کشور کرد.

جدید‌ترین اثر فرزاد فرزین صبح امروز اثر خود را در قالب آلبوم جدید این خواننده به نام «۶» در بازار موسیقی کشور منتشر شد تا دوستداران این خواننده عید امسال را با آثار جدید خواننده محبوبشان سپری کنند. فرزاد فرزین صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» در روز انتشار آلبومش درباره این اثر توضیح داد: «یک سال و نیم روی این آلبوم کار شده و انرژی صرف شده تا بهترین اثر ممکن در بهترین کیفیت و استاندارهای بالا تهیه و تولید شود. اصولا همیشه در تولید آثارم، محتوا و کیفیت اثر برام اولویتی مهم و حیاتی است.»

فرزاد فرزین پیشنهاد جالبی هم برای دوستدارانش دارد: «برای دوستدارانم یک پیشنهاد دارم و می‌خواهم همه با این آلبوم عکس بگیرند و از طریق اینستاگرام برای من دایرکت کنند تا پستی ویژه را در این شبکه اجتماعی منتشر کنیم. این آغاز روندی ست که قرار است در جهت حمایت از کپی رایت، آغاز شود و دوست دارم هواداران فهیم فرزاد فرزین موج بزرگی را شروع کنند و این فرهنگ به مرور در جامعه موسیقی کشور همه گیر شود.»

فرزاد تاکید کرد: «ویدئوی آلبوم به زودی و همزمان با جشن خصوصی رونمایی آلبوم با حضور ستاره‌ها منتشر خواهد شد.»

این خواننده درباره انتخاب‌های خودش در آلبوم ۶ نیز گفت: «درباره قطعات مورد علاقه خودم در آلبوم هم باید بگویم که انتخاب از بین آن‌ها برای خود من هم واقعا کار سختی است. تقریبا همه قطعات را دوست دارم و نمی‌توانم بینشان انتخابی داشته باشم. قطعات اسلو و آرام را بیشتر می‌پسندم مثل قطعه شماره سه و پنج و نه. از بین آثار اکتیو و شاد هم قطعات یک و دو و چهار و شش از انتخاب‌هایی هستند که واقعا نمی‌توانم بینشان اثری را به عنوان بهترین معرفی کنم و تقریبا تمامشان برای من از جایگاهی خاص برخوردارند که وقت و انرژی زیادی برایشان صرف شده است.»

این خواننده در انتهای صحبت‌های خود نیز گفت: «اعتقاد دارم آلبوم، آلبومی یک دست و مشخصا با کیفیتی شده است که طرفداران فرزاد فرزین را خوشحال خواهد کرد. سعی کردیم هم برای مخاطبان قدیمی و هم مخاطبان نسل جدید آثاری را تولید کرده باشیم و برای قشر «تین ایج» هم قطعاتی را در این آلبوم داریم که البته برخی ازاین قطعات هم به شدت انتخاب‌های خود من هم در آلبوم هستند. به هر حال امروز روز خوبی برای من است و خوشحالم و امیدوارم برای لحظاتی هم که شده، بتوانم انرژی و حال خوبی را برای شنودگان این آلبوم تداعی کرده باشم.»

آلبوم ۶ با صدای فرزاد فرزین این خواننده شامل ۱۲ قطعه به نام‌های: «تو چه باشی، قلبم، دیر اومدی، شش، چرا تو، آره آره، گوشی، تنهایی دو نفره، تو فکرتم، عاشقت شدم، آدمای بعد تو، ILL be there» است که فرزاد فرزین آهنگساز تمام قطعات است و دو قطعه از این آلبوم را هم علیرضا افشار ساخته است. حامد رجبی و مسعود محمدی برای نخستین بار تمام اشعار این آلبوم را سروده‌اند تا فصل جدیدی از دوران کاری خود را در این آلبوم و در کنار فرزاد فرزین آغاز کنند.

کوشان حداد، امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و آلتان توران تنظیم کنندگان قطعات این آلبوم هستند. آرش پاکزاد، کوشان حداد، محمد فلاحی، بهروز علیاری و ازگور یورت اوغلو در بخش میکس و مسترینگ آلبوم با فرزاد فرزین همکاری کرده‌اند.

مجید محسنی (شرکت هنر اول) تهیه کننده آلبوم جدید فرزاد فرزین است که مدیریت اجرایی آنرا «رسول ترابی» بر عهده دارد و این اثر از صبح امروز از سوی پخش هنر اول در سراسر کشور منتشر شده است.

سالار پیزری عکاسی پوستر این آلبوم و طراحی آنرا انجام داده است و «حمید رضا امینی» نیز در بخش هماهنگی آلبوم، با این خواننده همکاری کرده است.

همچون همیشه از تمام علاقه‌مندان موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است