خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » ادامه تور کنسرت‌های محمد علیزاده در آستانه انتشار «گفتم نرو»
ادامه تور کنسرت‌های محمد علیزاده در آستانه انتشار «گفتم نرو»

ادامه تور کنسرت‌های محمد علیزاده در آستانه انتشار «گفتم نرو»

ادامه تور کنسرت‌های محمد علیزاده در آستانه انتشار «گفتم نرو»

«محمد علیزاده» که این روزها در آستانه انتشار آلبوم جدیدش قرار دارد، در ادامه تور زمستانی خود در اردبیل روی صحنه می‌رود. این کنسرت به تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» طی سه سانس در سالن مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود.

بلیت‌های این کنسرت، هم اکنون در سایت ایران کنسرت و مراکز فرهنگی و هنری به فروش می‌رسد. این اجراها ۱۶ دی (ساعت ۲۱) و ۱۷ دی (دو سانس ۱۸ و ۲۱) برگزار می‌شود.

همچنین علیزاده و گروه ارکسترش روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه ۱۳۹۵ برای اولین بار به دیدار مردم سمنان خواهد رفت و ۳۰ دی ماه ۱۳۹۵ برای بار هفتم میهمان بندرعباسی‌ها خواهند شد. این کنسرت در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.

این هنرمند ۱۱ دی در تهران روی صحنه رفت و ۱۳ و ۱۴ دی ماه نیز در پایتخت هنرنمایی خواهد کرد. او در روز ۲۲ دی، با دو سانس اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، آغازگر بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر خواهد بود. در این اجراها، امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (ویولن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (لانچ پد)، علی‌ پورنگهبان (گیتار بیس)، ایمان ذاکری (درامز) و داوود اریکه (ساکسفون) با سازهای خود در این کنسرت‌ها هنرنمایی و علیزاده را همراهی خواهند کرد.

در کنسرت ۱۱ دی محمد علیزاده چهره هایی چون بابک جهانبخش، مصطفی کیایی و علیرضا بیراوند حضور داشتند که عکسهای سید علیرضا حق شناس از این اجرا ذیل این گزارش درج شده است. علیزاده در این کنسرت درباره آلبوم جدیدش گفت: «تمام آهنگهای آلبوم «گفتم نرو» را با احساس خوانده‌ام و امیدوارم که عاشقانه‌های جدیدم مورد توجه شما قرار بگیرد و باز هم برای شما آوازه‌خوانی کنم. این اثر، آخرین مراحل نهایی و انتشار خود را پشتسرمی‌گذارد و به امید خدا در روزهای پایانی دی ماه منتشر خواهد شد.»

آلبوم جدید محمد علیزاده که «گفتم نرو» نام گرفته، بنا به اعلام شرکت «ایران گام» روز ۲۱ دی ۱۳۹۵ در آستانه روز تولد این هنرمند موفق روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم ۸ قطعه به نامهای «بی‌معرفت»، «بیمارم»، «یه آدم دیگه‌ای»، «خدانگهدار»، «عشقم این روزا»، «۴۰ درجه»، «تصمیمتو بگیر» و «گاهی بخند» دارد که محمد علیزاده، مهرزاد امیرخانی و میلاد ترابی به ترتیب بیشترین سهم را در ساخت ملودی، ترانه و تنظیمهای آلبوم «گفتم نرو» داشته اند.  پوستر این آلبوم را در ادامه ببینید.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است