خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » آلبوم «یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی منتشر می‌شود
آلبوم «یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی منتشر می‌شود

آلبوم «یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی منتشر می‌شود

آلبوم «یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی منتشر می‌شود

چهارمین آلبوم رسمی خواننده «قلب یخی» به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، مازیار فلاحی پس از انتشار سه آلبوم قلب یخی، لعنت به من و ماه هفتم جدیدترین آلبوم رسمی خود را در حالی روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد که ترکیب جدیدی از موزیسین ها در این آلبوم با این خواننده همکاری کرده اند.

مازیار فلاحی با آلبوم «قلب یخی» که موسیقی تیتراژ سریال «قلب یخی» هم در آن بود به شهرت رسید. پس از آن دو آلبوم «لعنت به من» و «ماه هفتم» را نیز منتشر کرد و هم اکنون جدیدترین آلبوم این خواننده با عنوان «یادم تو را فراموش» را از هفته آینده تحت امتیاز موسسه «آوای فروهر» روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

آلبوم «یاد تو را فراموش» دوازده قطعه به نام های «استرس»، «دیوونه»، «عشق تو صدام»، «قسم»، «ممنونم»، «ای جونم»، «طهرون»، «دلم تنگه»، «دست بزن»، «ناردون»، «حواست به منه (ریمیکس)» و «یادم تو را فراموش» دارد که آهنگسازی اکثر قطعات بر عهده مازیار فلاحی بوده و تنها دو قطعه را رامین عبدالهی و امیر جمال فرد آهنگسازی کرده‌اند.

تنظیم قطعات نیز بر عهده امیر جمال فرد، نوید اسکندر و مازیار فلاحی است. همچنین در این اثر از سروده‌های حسین عبدالهی، علی ثابت قدم، نیما ایمانی، فرناز عباسی و مازیار فلاحی استفاده شده و میکس و مستر قطعات نیز توسط امیر جمالفرد انجام شده است.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است