خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » آلبوم عاشق شدم من شامل قطعاتی از بزرگان موسیقی ایران
آلبوم عاشق شدم من شامل قطعاتی از بزرگان موسیقی ایران

آلبوم عاشق شدم من شامل قطعاتی از بزرگان موسیقی ایران

آلبوم عاشق شدم من شامل قطعاتی از بزرگان موسیقی ایران

آلبوم «عاشق شدم من» (گل‌های ماندگار ۲) به کوشش «محمدرضا طیار» و با همراهی حسین کوشکانی و ابراهیم جشنی به عنوان دومین اثر از مجموعه‌ای پنج جلدی شامل آهنگ ها و قطعات به‌یاد ماندنی و خاطره‌انگیز بزرگان و نام‌آوران موسیقی ایران منتشر شد.
«عاشق شدم من»، «مخلوق»، «غوغای ستارگان»، «پر پرواز»، «قمار زندگی»، «گل سرخ»، «همسر»، «همصدا»، «دوستم نداشتی»، «مرا ببوس»، «فریاد» و «سال» نام قطعات این آلبوم هستند.
محمدرضا طیار متولد سال ۱۳۵۰ در تهران است که موسیقی را از ۷ سالگی فرا می گیرد. او از سال ۷۰ در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی فعالیت حرفه ای خود را با نواختن ساز تنبک آغاز می کند و از محضر اساتیدی همچون فرهاد فخرالدینی، مسعود حبیبی، عین الله کیوان شکوه، امیر مقانلو، پرفسور راموند و همایون نصیری بهره می برد. وی که عضو انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و خانه موسیقی و سرپرست گروه دف نوازان «ثنا» و گروه موسیقی «راز عشاق» است، در جشنواره مختلفی همچون موسیقی فجر، موسیقی جوان و موسیقی محله حضور داشته و در کشورهای کوبا، روسیه، امارات، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، تایلند، عمان، قطر نیز به روی صحنه رفته است. همکاری با ارکستر سمفونیک در پروژه «در ازل» به رهبری زنده یاد فریدون ناصری همراه با گروه تنبک در سال ۱۳۷۴، همکاری با ارکستر سمفونیک به رهبری استاد مجید انتظامی در سمفونی «مقاومت» با خوانندگی سالار عقیلی و نیما مسیحا و همکاری با انجمن موسیقی کلیمیان تهران به مدت ۹ سال از جمله افتخاراتی ست که در کارنامه هنری او به ثبت رسیده است.
این آلبوم که در استودیو پژواک توسط مهدی سالک اردستانی صدابرداری، میکس و مسترینگ شده است، از طریق سایت بیپ تونز امکان خریداری آنلاین دارد

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است