خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » آلبوم «ساعت ۷» با صدای «مهدی احمدوند» منتشر شد
آلبوم «ساعت ۷» با صدای «مهدی احمدوند» منتشر شد

آلبوم «ساعت ۷» با صدای «مهدی احمدوند» منتشر شد

آلبوم «ساعت 7» با صدای «مهدی احمدوند» منتشر شد

دومین آلبوم رسمی «مهدی احمدوند» با نام «ساعت ۷»، از صبح امروز (۱۴ دی) به بازار آمد.

این خواننده همزمان با انتشار آلبوم جدیدش در گفت‌وگو با «موسیقی ما» درباره آن گفت: «فضای آلبوم «ساعت ۷» کاملاً متفاوت با گذشته است. تنها دو قطعه از آلبوم فضایی شبیه به آثار گذشته‌ام دارند، اما ۹ قطعه دیگر فضایی کاملاً جدید دارند.»

احمدوند درباره این تفاوت گفت: «این تغییر، هم در شعر، ملودی و تنظیم و هم در وکال و سبک خواندن من صورت گرفته است. در آلبوم قبل، ضعف‌هایی در بخش ترانه وجود داشت، اما در این آلبوم ترانه‌ها تقویت شده‌اند. ترانه‌های خودم را در مشورت با چند ترانه‌سرای دیگر بررسی کردم و به صورت استاندارد در آمده است. از سوی دیگر کیفیت میکس‌ها در این آلبوم بسیار بالا رفته است. به طور کلی در آلبوم «ساعت ۷» کمی به سمت فضای غربی رفته‌ام و سعی کردم کار را به استاندارد جهانی نزدیک کنم. مخاطبین در این آلبوم با موسیقی جدیدی از من روبرو می‌شوند.»

خواننده آلبوم «از این ساعت» درباره تأخیر در انتشار آلبوم دومش گفت: «من بابت تأخیرِ پیش آمده از مخاطبین عذرخواهی می‌کنم. اما باید بگویم بخشی از این تأخیر تقصیر من نبود. در این آلبوم یا چهره‌های کاربلد و توانمندی همکاری کردم که کار با آنها علاوه بر مزیت‌هایی که دارد، گاهی پیامدهایی نظیر تأخیر در ارائه کارها را هم به دنبال دارد که این مسئله شامل حال من هم شد.»

احمدوند درباره اجراهای زنده‌اش هم گفت: «در حال حاضر هم مشغول تمرین و هم مشغول برگزاری اجراها در شهرستان‌های مختلف هستیم و احتمالاً اسفندماه کنسرت تهران را برگزار خواهیم کرد.»

*****

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «ساعت ۷» یازده قطعه دارد که ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم بیشتر آن‌ها را مهدی احمدوند بر عهده داشته است. نرگس جعفری، شیما سامانفر، امیر بذرافشان و امید علیجانی دیگر ترانه‌سرایان این آلبوم هستند و معین راهبر، مسعود جهانی، فرشاد فارسی و علی بیات چهره‌هایی هستند که در بخش تنظیم با احمدوند همکاری کرده‌اند.

میثم مروستی، فرشید ادهمی، بهروز میرزایی، علیرضا الیاسوند و کیان دارات نوازندگان آلبوم «ساعت ۷» هستند و خود احمدوند نیز در دو قطعه گیتار نایلون نواخته است.

قطعات آلبوم «ساعت ۷» در استودیو شخصی مهدی احمدوند ضبط شده‌اند و میکس و مسترینگ آنها بر عهده محمد فلاحی، آرش پاکزاد، ایمان احمدزاده، مهدی احمدوند، مجید کوهستانی و مسعود جهانی بوده است.

عماد خیابانیان (عکاس)، امیرعلی سلطانی (گرافیست) و ایمان اسطوره (طراح لباس و گریمور) از دیگران احمدوند در دومین آلبومش بوده‌اند.

این آلبوم به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد»، از سوی موسسه «آوای سوته دلان» و پخش «دنیای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است