خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
خانه » اخبار موسیقی » آلبوم «دیده دیدار» با صدای «فرمان فتحعلیان» منتشر می‌شود
آلبوم «دیده دیدار» با صدای «فرمان فتحعلیان» منتشر می‌شود

آلبوم «دیده دیدار» با صدای «فرمان فتحعلیان» منتشر می‌شود

آلبوم «دیده دیدار» با صدای «فرمان فتحعلیان» منتشر می‌شود

فرمان فتحعلیان که در سالهای گذشته آلبوم هایی چون «مقیم»، «مست و خراب»، «راه عشق» و «مردم بیگانه» را روانه بازار موسیقی کشور کرده و با سبک و سیاق خاص آثارش توانسته مخاطبان فراوانی را به سمت آثارش بکشد، آلبوم جدیدش را منتشر می کند.

این خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره فعالیت های جدیدش توضیح داد: «آلبوم جدید در آخرین مراحل تولید و ساخت است قطعا تابستان امسال در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.» فرمان فتحعلیان درباره فضای آلبومش گفت: «فضای کلی آثار که در همان حال و هوای سبک کارهای من است و فقط سعی کرده ایم که موسیقی به روز را در این اثر در اولویت قرار دهیم که در کنار بخش های محتوایی، مجموعه ای کامل و قوی را در اختیار دوستداران موسیقی قرار دهیم.»

او جزئیات بیشتری از آلبوم جدیدش را در اختیار موسیقی ما قرار داد و گفت: « این آلبوم «دیده دیدار» نام گرفته و مجوزهای آن هم اخذ شده و تابستان امسال به بازار موسیقی کشور خواهد آمد. این آلبوم از ده قطعه تشکیل شده است که دو قطعه بی کلام هم در آن گنجانده شده است. اشعاری از مولانا، شرمین شیرآسب و… دراین آلبوم استفاده شده است و «سیروس الوند» نیز در یک همکاری جالب به عنوان ترانه سرا در این آلبوم حضور دارند. آهنگسازی و تنظیم این اثر را خودم بر عهده داشته ام. آقای «مقدس فانی» هم همچون آلبوم قبلی در این اثر نیز حضور دارند. «شاهرخ پورمیامین» هم در این آلبوم یک قطعه را آهنگسازی و تنظیم کرده است.»

فتحعلیان در انتهای صحبت هایش نیز گفت: «این آلبوم به نظر خودم اثر قابل دفاعی ست که امیدوارم بتواند نظر علامندان به آثار من را جلب کند و انشاالله بعد از انتشار آن قطعا تور کنسرت های ما نیز آغاز خواهد شد تا بتوانیم دیداری نزدیک با دوستداران مان داشته باشیم.»

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است